Είναι εκεί. Απέναντι μου. Μαζί του. Ζηλεύω τόσο..
Το βλέμμα της γίνεται ένα με το δικό μου. Σταθερά, ακίνητα βλέμματα. Χωρίς κανένα ίχνος αισθήματος μέσα τους.. Σαν να προσπαθούν να γνωριστούν από την αρχή, ξανά.
Μου είναι τόσο δύσκολο να επικεντρωθώ κάπου αλλού εκτός από τα μάτια της, και το χέρι αυτού που είναι τυλιγμένο γύρω από την μέση της. Αλλά πρέπει να πάρω το βλέμμα μου από εκεί γαμώτο!
Αφού το παίρνω απόφαση επιτέλους, φεύγω από εκεί και κατευθύνομαι προς τα γκαράζ της εταιρείας. Σε λίγα λεπτά είμαι ήδη μέσα στο αυτοκίνητο και έχω γίνει αέρας από αυτό το μέρος το οποίο με έπνιγε.
Athina.
Ήταν εδώ πριν λίγο, με κοιτούσε, τον κοιτούσα. Κάθε φορά που με κοιτάει νιώθω ένα τσίμπημα στην καρδιά και αυτή να επιταχύνεται όλο ένα και πιο γρήγορα. Θεέ μου, τι μου έχει κάνει αυτός ο άνθρωπος;
Γιατί θέλω να τον βλέπω συνεχώς; Γιατί να εμφανίζεται κάθε φορά μπροστά μου; Γιατί να μην με αφήνει ήσυχη επιτέλους; Γιατί να μην μπορώ να τον βγάλω από το μυαλό μου;
Όλα τόσα περίπλοκα! Όλα αυτά τα τόσα αναπάντητα γιατί. Μοιάζουν όλα σαν ένα μπερδεμένο κουβάρι μέσα μου. Που μόνο αυτός μπορεί να το ξεμπλέξει.
Είδα πως μας κοίταξε πριν που ήμουν μαζί με τον Φοίβο. Οι κόρες των ματιών του είχαν διασταλθεί και τα χαρακτηριστικά του πανέμορφου προσώπου είχαν σκληρήνει όταν παρατήρησε το χέρι του Φοίβου τυλιγμένο γύρω από την μέση μου. Ποιος ξέρει τι σκεφτόταν.. Και μετά απλά έφυγε.
Κατέβασα το κεφάλι μου και ένιωθα ήδη τα μάτια μου να τσούζουν. Όχι! Δεν πρέπει να κλάψω. Για μια λάθος ιδεολογία του. Μα, έτσι κι αλλιώς, εμένα τι με νοιάζει η γνώμη του για αυτό το περιστατικό; Νομίζω ότι θα κάνω μπαμ στο τέλος με τόσα που έχω στον εγκέφαλο μου. Που μου τα έχει δημιουργήσει αυτός..
" Αθηνά; " Η φωνή του φίλου μου με βγάζει από τις σκέψεις μου και στρέφομαι προς το μέρος του.
" Έλα Φοίβο. Έγινε κάτι; "
" Ναι έγινε. Ποιος ήταν αυτός πριν που μας περνούσε από σκάναρ και ειδικά εσένα; " Ρωτάει και σηκώνει το φρύδια του. Για να σηκώνει αυτός το φρύδι πάει να πει ότι δεν θα με αφήσει να του ξεφύγω αν δεν του τα πω όλα.
" Εμ, ένας τραγουδιστής που είναι στην δισκογραφική ίσως; "
" Το ότι είναι τραγουδιστής ο Βαγγέλης Κακουριώτης το ξέρω απλά ρωτώ γιατί μας κοιτάζει τόσο καχύποπτα και ειδικά εμένα σε κάποια φάση; Καλά μην μιλήσω για σένα. Σε είχε γδύσει στην φαντασία του πάνω από 100 φορές. " Λέει και χαζογελάει.
" Και 'γω που θες να ξέρω γιατί μας κοίταζε έτσι; " Προσπαθώ να τον αποφύγω. Δεν θέλω να μάθει κάνεις για τις συναντήσεις μας. Μπορεί να μην είναι τίποτα το ιδιαίτερο αλλά αυτό που μου είπε εκείνο το βράδυ στο πάρτι της εταιρείας μου έχουν κολλήσει. Και θέλω να μείνουν μεταξύ μας. Θέλω να το ξέρω μόνο εγώ κι αυτός. Απλά δεν ξέρω γιατί να μην θέλω να τα αποκαλύψω όλα αυτά στον κολλητό μου.
" Μην κοροϊδεύεις μαζί μου μικρή. Το είδα το βλέμμα του. Με είχε δολοφονήσει ήδη 10 φορές μέσα του. "
" Πωπω Φοίβο ξεκόλλα! Δεν τρέχει κάτι ανάμεσα εμένα και του Βαγγέλη. " Πραγματικά είχε αρχίσει να με κουράζει. Νιώθω λίγες τύψεις τώρα που το απάντησα απότομα αλλά δεν γινόταν αλλιώς.
" Αθηνά κορίτσι μου φεύγουμε. " Ακούω τον μπαμπά μου να προσφωνεί το όνομα μου και τρέχω προς το μέρος του. Ο Φοίβος υποθέτω -αφού μένει κοντά στην δισκογραφική- θα φύγει μόνος του με τα πόδια. Φτάνω κοντά του και περπατάμε κι οι δύο προς το γκαράζ ενώ την ίδια στιγμή βλέπω ένα όχημα να εξαφανίζεται σε χρόνο δευτερολέπτων από μπροστά μας.
Το πρόσωπο του οδηγού μου είναι άγνωστο." Α ρε Βαγγέλη. " Ακούω τον μπαμπά μου να λέει το όνομα του και νιώθω τις πίσω τρίχες του κεφαλιού μου να ανασηκώνονται με την αναφορά του ονόματος του. Ώστε, ο Βαγγέλης ήταν αυτός που έγινε καπνός πριν; Χμ..
Μπαίνουμε στο δικό μας αυτοκίνητο και πάμε προς το σπίτι. Ακουμπάω το κεφάλι μου στο παράθυρο και σκέφτομαι ακόμη το βλέμμα του σήμερα. Σκέφτομαι τα λόγια του εκείνο το βράδυ. Άραγε, έχει μετανιώσει για αυτά που μου είπε;
Θεέ μου, είναι ένα σκέτος άγγελος εξωτερικά αλλά ταυτόχρονα μεταμορφωμένος στον ποιον γλυκό διάβολο..___________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mine. (VK)
Hayran Kurgu" Το γεγονός ότι με αποκαλείς "Δική σου" δεν σημαίνει ότι σου ανήκω κιόλας! " " Ω, μωρό μου. Είσαι δική μου. Απλά δεν το έχεις συνηδειτοποιήσει ακόμη. " " Και πότε σκοπεύεις να με κάνεις να το αντιληφθώ κι εγώ αυτό; " Γέλασε σαρκαστικά και πέταξε τ...