013

1.3K 221 3
                                    

"Woahh , kau ke Kim Taehyung ? " aku tanya lalu menolongnya bangun .

"Yup , puas hati kau ? " tanya dia lalu menyambut tanganku dan bangun .

"Puas . " aku senyum dengan puas .

Hell , dia hensem gila nak mati kott .

aku merenung dia dengan lama . Aku terpegun dengan wajah dia . Aku rasa janggal sbb dia hensem dan aku .-.

"Apa pandang2 aku tau lh aku hensem ." Dia memecahkan kesunyian .

"Euwweeeww tolong lhh , muka cam katak . " Balasku dengan muka jijik .

Pandai an aku menipuu huehue .

"Dah aku nk jumpa adik aku ." Katanya lalu bangun .

"Aihh ? Blah camtu je ?" Kata aku .

Aku tak nak dia pergi camtu je .

"Ye lh , nnti aku dtg lh jenguk kau ." Katanya lalu menghampiri pintu bilikku .

Aku hanya mendiamkan diri . Ye lah tu dia nk jenguk aku . Tah tah dah lupa aku ke jumpa girlfriend baru ke apa ke .

"Erm , abang kau ada kt umah an ?" Tanyanya yang membuatkan aku berhenti daripada mengelamun .

"Aah . Jap , aku tengok abang aku jap ." Kataku lalu keluar dari bilik lalu ke bilik Yoongi .

Aku membuka pintu bilik Yoongi dengan perlahan dan ye , dia tidur .

Pergh , teruk gila style dia tido .

Aku menutup pintu biliknya balik dan pergi ke bilikku .

"Camne ? " tanya Taehyung .

"Dia tido , jom turun bawah ." Aku keluar lalu turun ke bawah . Dia mengikut aku dari belakang .

Dia melihat sekeliling di rumah ku dan akhirnya dia pergi ke satu tempat dan mengambil sesuatu . Aku menghampirinya dan melihat sesuatu yg dia pegang itu .

Benda yg dia pegang tu ..

Gambar family aku .

Aku mendiamkan diri , dia memandangku dan letak semula frame tersebut .

Aku sedih . Aku hanya memandang bawah .

Appa dah pergi , takkan kau pulak ?

Secara tiba tiba , dia memelukku . Aku tak tau nape aku tak tolak .

Sebab aku tak pernah kene peluk ?

Yoongi pun tak penah peluk aku . Last aku kene peluk dengan appa ngn omma time aku 7 tahun .

Pelukkan dia ..buat aku rasa tenang , selesa .

"Dah lah , aku tau kau sedih . Terima je kenyataan .. Sebab aku pun pernah lalui .." Tiba tiba suara dia semakin dalam . Teringat omma dia , mungkin ?

Aku membalas pelukannya balik .

"Taehyung , aku suka kau ."

-tbc

mirror ; kim taehyungWhere stories live. Discover now