017

1.2K 204 5
                                    

Flashback .

"HyeRim , aku nk jumpa abang kau boleh ?" Tanyaku dengan gementar .

"Boleh jee , kau tunggu je kt taman yeouido tu , nnti aku suruh dia pegi ." Dia senyum .

(End flashback)

Aku gembira gilagilagilagilagilagilagilagilagilagil
gilaaaaaaa .

Aku patut bersiap sekaranggg . Demi Taehyung .

(skip)

{Yeouido Park }

Mana Taehyung nii .

Aku memandang ke kiri ke kanan ke kiri ke kanan dan berulang kali . Tapi semuanya tak berguna , semua yg aku harapkan tk menjadi .

Mungkin aku kene cari dia kt rumah dia kott . Alahh dekat je pun , kt depan tu jee.

Aku berjalan , dlm 7 minit aku sudah sampai .

Bila aku hendak ketuk pintu , aku terdengar sesuatu .

"APPA ! KITORANG TAKDE DUIT LAH !! "

"KAU JANGAN BERANI TIPU AKU ! "

Appa diorang dah balik ke ?

Aku dengan segera mengeluarkan phoneku dan mendail nombor seseorang .

"Hello ? Weyh , tolong aku ."

[Taehyung's]

"Appa tak paham lagi ke ?! Kitorang takde duit ! Buat apa kitorang nk tipu ?! " Jeritku .

Aku dh serik dengan perangai appa aku .

"KAU DIAM ! KORANG NI MENYUSAHKAN AKU JE TAU TAK ?!" Jerit appa aku .

Menyusahkan dah lah . Kesah apa aku .

"Appa .. Appa suka pikir diri sendiri .. Sebab tu omma tk suka appa . " kata HyeRim yg berada di belakangku .

"BOLEH BERHENTI CAKAP PASAL OMMA KAU YG TAK GUNA TU BOLEH TAK ?! " jeritnya .

"Excuse me ? Tak guna ? KAU TU YG TAK GUNA ! TAK SEDAR DIRI !" Jerit aku .

Aku paling pantang bila dia kaitkan pasal omma .

"KORANG SEMUA TAK GUNA ! SAMA JE DENGAN BENTINA TUH ! POMPUAN TU MEMANG LAYAK UNTUK MATI !" Jeritnya lagi sekali .

Aku mengenggam tanganku lalu menumbuknya .

"KAU TU YG LAYAK MATI . KAU TAK SEDAR KE YG HIDUP KAU TU DH TAK BERGUNA ?" Jeritku geram .

"KAUU ! " dia menolakku dan aku jatuh . Dia mencekik aku dengan kuat .

"Kau melawan sekali lagi , siap kau !" Jeritnya .

"A-appa ! " Hyerim cuba menyelamatkan aku .

"KAU TEPII !" Dia menolak HyeRim dengan kuat lalu HyeRim jatuh dan kepalanya terhantuk di meja dengan kuat . Darah mula nengalir di bahagian kepalanya .

"H-Hyerim ! " aku cuba untuk lepaskan diri tetapi harapan aku tidak menjadi .

Tiba tiba penglihatan ku menjadi kabur dan semakin lama semakin gelap .

Mungkin smpai disini sahaja peluang untuk aku hidup .

-tbc

Next part , Last part .
Stay Tuned

mirror ; kim taehyungWhere stories live. Discover now