014

1.2K 209 8
                                    

"Taehyung , aku suka kau ." Kataku .

Aku tak boleh pendam perasaan aku lama lama . Aku tak nak aku menyesal selepas dia hilang dekat depan mata aku .

"Kau .. Tipu kan ? " dia lepaskan pelukan .

"Tak , aku tak tipu . Aku tak mintak kau suka aku balik punn . Aku nk luahkan perasaan aku je . " Kataku lalu memandang tempat lain .

"Yuna , mianhae sbb aku tak dapat nak ada dekat sisi kau selamanya . Aku pun suka kau ." Dia senyum lalu memegang tanganku .

Aku tersenyum .

Dia menarikku ke arah pintu rumahku lalu membukanya . Dia sekarang berada di luar rumahku .

Aku menunduk . Aku tak nak dia pergi sekarang ..

"Yuna-ssi , aku janji , aku akan cari kau ." Dia menggenggam tanganku .

Aku mengangkat kepalaku untuk melihat wajahnya . 

"Janji ? " aku kata kepadanya .

"Ye , aku janji ." Dia senyum .

Dengan perlahan dia melepaskan tanganku dari genggamannya .

"Annyeong .." Ucapnya untuk kali terakhir sebelum dia pergi menninggalkan ku .

Dalam beberapa saat sahaja dia sudah hilang di hadapan mataku .

Tanpa aku sedari , air mata aku mengalir .

Aku tak tau kenapa aku rasa ..

Rasa sakit .

Aku tak suka ucapan terakhir dia .

Aku nak dia sentiasa ada kat sisi aku .

Kalau dia takde , aku nak luahkan perasaan aku kat sape ? Sape teman aku gaduh ?

Walaupun aku baru kenal kau melalui cermin , aku suka kau . Suka cara kau layan aku . Aku tak pernah bosan dengar suara kau .

Kim Taehyung .. Saranghae :'(

-tbc

mirror ; kim taehyungWhere stories live. Discover now