2

420 33 0
                                    

SAMBUNGAN

Lepas hantar Hana ke airport..Ji hyo mengambil teksi untuk ke sekolah.

Di dalam kelas..

Min ah:Kenapa dgn awak Ji hyo?Muram je!(duduk sebelah Ji hyo).

Suzy:Betul cakap Min ah!(sambil pusingkan kerusi untuk berhadapan dgn Ji hyo)Entah entah kumpulan Wonders Girls kacau awak lagi!!(buat andaian).

Ji hyo:Bukanlah.(akhirnya bersuara)Sebenarnya unnie saya dah janji untuk datang tengok latihan berenang saya hari ini,tapi dia kena pergi outstation!!(sedih)

Author:Chop!!Chop!!Lupa pulak nak bg tau!Min ah dan Suzy dah tahu tentang latar belakang Ji hyo..

CONTINUE..

Min ah:Kesiannya awak!(turut sedih)Sorrylah,hari ni saya ada kelas bahasa inggeris.So,saya x boleh la temankan awak.(serba salah).

Suzy:Saya ada kelas Menari la hari ni.Sorry tau Ji hyo!

Ji hyo:Tak pe,saya boleh jer berlatih sorang sorang.Dah la,guru dah masuk tu!!(bagitau)

#SKIP#

Selepas tamat sekolah,Ji hyo terus pergi ke kelas berenang🏊

Ji hyo:Nampaknya,sorang sorang la aku berlatih hari ni.(cakap sorang sorang sambil pergi salin pakaian dan buat regangan badan)

Tiba tiba,kebetulan ada seorang lelaki datang ke kelas itu.

???:Awak buat apa kat sini??

Ji hyo:Hah?!(terkejut)Saya..saya nak berlatih berenanglah(geram)Awak siapa??Tak pernah nampak pun..

???:Oh,saya Kim Woo Bin.(sambil hulut tangan)Saya pelajar dari luar negara,dan atlet perenang lelaki.

Ji hyo:Ooo..(baru faham)Saya Song Ji Hyo.Sy perenang kat sekolah ni dan juara 3 tahun berturut turut.(sambut huluran tangan Woo bin)Okaylah,saya nak berlatih dulu.(terus terjun)

Woo Bin:Ke....(x habis cakap)*Comel jugak gadis ni..*(kata dalam hati).

Kemudian,semasa Woo bin nak pergi..dia nampak Ji hyo naik ke permukaan sambil mengimbas rambutnya.

Ji hyo:Awak tengok apa??(sambil tutup bahunya).

Woo bin:Tak de pape,bye!!(gelak kecil dan berlalu pergi).

Ji hyo:*Dia tengok apa tadi??Entah entah.....tak!!tak!!*(kata dlm hati)Dah la!(sambung latihan).

BERSAMBUNG

ugly ♡ Sjh (lostforever) Where stories live. Discover now