9

243 24 1
                                    

Sambungan

Waktu balik sekolah..

Pelajar senior:Ji hyo??(panggil)

Ji hyo:Ya ,saya(jawab)

Pelajar senior:Awak..Senior Jimin nak jumpa awak dekat kolam renang skrg.

Ji hyo:Okey.Thanks(terus pergi menuju ke kolam renang)

🚪Buka pintu🚪

Ji hyo:Senior Jimin!!Mana dia ni??Apasal kosong jer..(sambil jalan menuju ke kolam)

Tiba tiba ada orang menolak Ji hyo..

Sinb:Padan muka kau!!(sambil senyum puas)Girls,tuang sampah ke dalam kolam skrg!!jangan tinggal sikit pun permukaan yang tak ade sampah..(mengarah)

Hye rin&Eun sang:Okeyh..(terus tabur sampah ke dalam kolam)

Ji hyo:Weyh..apa korang buat ni??(cuba keluarkan kepala utk bernafas)

Hye rin:Ambil ni!!(tolak kepala Ji hyo ke dlm air dgn kaki)

Ji hyo: Tolong!!Tolong!!(lemah dan tiba tiba kaki Ji hyo kejang dan tak boleh berenang)

Sinb:Tak ada sesiapa pun boleh selamatkan kau!!(gelak)Let's go girls!!.

Pada masa yg sama..Selepas group wonder girls pergi..Suzy dan Min ah tiba di kolam renang..Kemudian,mereka berdua masuk ke dlm dan terkejut kerana melihat kolam yg dipenuhi oleh sampah sarap.

Min ah:Apa ni?!(terkejut melihat kolam yg dipenuhi sampah)

Suzy:Min ah,awak nampak Ji hyo tak??JI HYO!!(panggil)Mana awak Ji hyo!!

Min ah:Suzy,aq rasa Ji hyo dalam kolam renang la.Apa kata kita cari dia dlm kolam renang.Suzy,cepatlah..kite kena selamatkan dia skrg!!

Suzy:Tapi..aq tak pandai berenang la!!(terus terang)

Min ah:Okeyh,jom

**SKIP**

🏀Di gelanggang bola keranjang🏀

Min ah:Tu pun abang Ji hyo(lari ke arah Jimin dgn Suzy)

Jimin:Kenapa ni?(pelik)

Suzy:Senior Jimin kena selamatkan Ji hyo skrg!!

Jimin:Ji hyo?!Kenapa dgn Ji hyo(panik)

Min ah:Dia dalam kolam skrg!!Kite kena selamtkan Ji hyo skrg!!

**SKIP**

Di kolam renang..
Jimin dgn beraninya terus terjun ke dlm air untk menyelamatkan Ji hyo..
Di dalam air..

Jimin:*adik,mana adik?*(kata dlm hati sambil melihat sekeliling)

Tiba tiba Jimin ternampak Ji hyo yg sedang terbaring di dasar kolam..cepat cepat Jimin berenang ke arah Ji hyo dan menarik Ji hyo ke atas.

Di permukaan..

Jimin:V!!Suga!!tolong aq angkat Ji hyo.

V&Suga:Okeyh

Jimin:Ji hyo..Ji hyo..(sambil gerakkan badan Ji hyo)Tak boleh jadi ni,aq kena buat CPR dan pernafasan mulut ke mulut.

Min ah:Ji hyo,bangunlah

Kemudian,lantas Jimin membuat pernafasan mulut ke mulut..Slps beberapa minit,Ji hyo pun sedar..

Ji hyo:Uhuks!!Uhuk!!Uhuks!!

Jimin:Bagusla Ji hyo dh sedar(peluk Ji hyo)oppa risau sgt kat Ji hyo tadi.

Ji hyo:Adik tahu yg oppa pasti datang selamtkan Ji hyo!!(sambut pelukan Jimin)

Jimin:Okeyh,jom kita balik.(sambil dukung Ji hyo)Esok kita semua tolong Ji hyo bersihkan kolam ni!!

V:Bwo??bersihkan??Alah😫(merungut)

Suga:Kau ni V,asyik merungut je..(geleng kepala)

V:Biarlah!!(protes)

Di depan pagar sklh..

Sinb:Nah,ni upah kau sebab tipu tadi?(bagi duit💵)

Pelajar:No problem(ambil duit dan blah)

Hye rin:Kau rasa Ji hyo okey ke??(tanya)

Eun sang:Ha'ahlah.Aq pun risau jugak ni.

Sinb:Girls,just relax!!She will be okay.Now jom pergi rumah I..sbb I ada makeup baru yg mummy I beli dari Paris.

Hyerin&Eunsang:Okey jom

Bersambung..
Sorry kalau chap ni bosan and merapu😅

ugly ♡ Sjh (lostforever) Where stories live. Discover now