4

286 30 4
                                    

Di hadapan rumah kecil.. 🏡

Chanyeol:Ni ke rumah awak??(pandang Ji hyo)

Ji hyo:*Maafkan saya Chanyeol..*(kata dalam hati)Ya,klah..saya balik dulu.(terus keluar dr kereta Chanyeol)

Chanyeol:*Kau ingat aku tak tahu siapa kau?*(kata dalam hati)BYE!!(terus pandu pergi)Kita tengok,sejauh mana awak boleh berlakon.(cakap sorang sorang)

**SKIP**

Di hadapan rumah Ji hyo

En.Kwang:Cik muda baru balik.

Ji hyo:Encik Kwang,boleh tolong saya tak?

Encik Kwang:Boleh tapi...kenapa dgn kaki cik muda??(baru perasan)

Ji hyo:Seliuh sikit.Tolong sy cover depan abang abang sy..Tarik perhatian supaya...(tak habis cakap)

Tiba tiba J hope and Jimin muncul..

J hope:Supaya apa??(sambil cekak pinggang)Pergi mana ni,dah gelap baru nak balik..(marah)
Ji hyo:Sebenarnya...sebenarnya..(gagap)

En.Kwang:Sebenarnya,cik muda terjatuh tadi pastu dia pergi klinik sbb kaki dia terseliuh.Dia tak call saya,kalau tak....boleh saya ambik dia.Minta maaf.Ini salah saya.

J hope:Next time,jangan cuai!Dah,pergi bersihkan diri.Nanti kau Jimin ,tolong mak cik urut kaki Ji hyo.

Jimin:Okay.Ji hyo jom masuk!(papah Ji hyo masuk bilik)

Ji hyo:Baiklah.(pandang En.Kwang)MIANIE!

En.Kwang:Gwenchana.

**SKIP**

Selepas mandi,Ji hyo terus baring di atas katil sementara maidnya urut kakinya yg terseliuh.

Ji hyo:Aduh!!Aduh!!(meraung)😖Perlahan lahan sikit mak cik,sakit!!(merungut)

Maid:Ni dah bengkak teruk.Macam kena pijak jer mak cik tengok.(urut perlahan kaki Ji hyo)Ji hyo boleh ceritakan apa yg berlaku??

Ji hyo:Sebenarnya waktu sy sedang berlatih berenang .....(cerita)

Kebetulan Jimin lalu dan terdengar perbualan Ji hyo.Kemudian dia ternampak J hope jalan,lantas dia tarik J hope.

Ji hyo:Tiba tiba ada seorang lelaki ni datang.Dia cakap dia pelajar baru dan atlet perenang lelaki Kemudian,masa nak balik..ada satu kumpulan ni....WONDER GIRLS..sekat jalan saya.Pastu ada perempuan ni cakap yg sy rampas bf dia Kemudia ,depa nak pergi..ada perempuan ni pijak kuat kaki sy sampai saya tak boleh bangun. (terus terang)Mak cik,kalau mak cik sayang Ji hyo....tolong jgn bagitau oppa ye(merayu).

Maid:Ye la,mak cik zip mulut.Tapi siapa yg hantar Ji hyo ke klinik dan rumah??(tanya)

Ji hyo:Nama dia Park chanyeol.Rasanya,dia satu sekolah dgn Ji hyo.

Maid:Ooo..(baru faham)Klah mak cik keluar dulu ye.Ingat jangan gerak banyak sangat.

Ji hyo:Yes,BOSS.



BERSAMBUNG

SORRY FOR LATE UPDATE😔

PLEASE VOTE AND COMMENT





ugly ♡ Sjh (lostforever) Where stories live. Discover now