(z toho gifu sem úplně mimo a ...ráda to končim v tý nejlepší chvíli !! 😂)
Frank
Gerard mi upřímně leze krkem, myslim s tim majetkem, já žádnou pomoc nepotřebuju. Rozhodně ne od emařskýho buzíka. Ještě od buzíka, co má problémy s chlastem. Ale ani já nejsem čistej, o drogách sem vyprávěl, dokonce sem se pár měsíců nechal šoustat od chlapů, abych si na zkurvenej fet vydělal. Takhle to zní strašně románově, jakože sem si takhle vydělal, pak si píchl a pak mě třeba někdo zachránil. Hovno, hovno zachránil. Prostě sem málem chcípl.
Když sem se mu teda pořádně vysmál, že jako abstinuje a přitom je víc sťatej, než já, zacpal mi pusu jazykem. Nečekal sem to a chtěl sem ho prudce odstrčit a třeba mu zlomit srdce. Lol, nebo aspoň nos. Ale byl sem prostě a jednoduše na sračky, takže sem si to nechal líbit, kromě toho, líbal dost dobře. Chutnal jako vodka a cigarety, vyloženě erotická kombinace. Vzdychl sem mu do pusy, nevim, co si od toho představuje a co si hlavně představuju já, když sem úchylně navrhl, jestli by nešel ke mně.
COŽ JE STUPIDNÍ PÍČOVINA, uvědomil sem si potom, když sem si tak vybavil všechny části svýho bytu (respektive jeden malej pokoj s postelí, skříní a kuchyňskou linkou..ani blbou troubu sem neměl, jen takovou tu píčovinku, je to mikrovlnka a nahoře to má dvě nefunkční plotýnky, co beztak nepoužívám, jak říkám, prachy teď fakt nemám, a miniauturní koupelnou, kterou sem nemyl od tý doby, co za mnou byla jednou matka - a to je dva roky zpět).
Tam to rozhodně dělat nemůžeme. Moment, dělat co?
Samozřejmě, že souhlasil a zatvářil se poprvý jinak než zoufale. Teď vypadal jako úchylnej strejda, co by mi nabídl cukrátko. Cukrátko, co má v kalhotách.
"No víš, eh..nemám tam teda uklizeno..moc." To je hodně slabý slovo, já prostě neuklízim, jedu si punkovej život, někde něco hodim..a pak to prostě už nenajdu. Klasika.
"Mně to vůbec nevadí." usmál se nadrženě. "No, tak asi dem.." pak mi došlo, že sem přijel na tom šíleným krámu, jako na kole. Rozhodl sem se, že ho tu prostě nechám a ráno pro něj skáknu, i kdyby ho někdo ukradl, nebyla by to žádná škoda. Nevim, jak bych jezdil do práce ale to mi je teď upřímně u prdele. Teď chci chci šukat buznu Gerarda. Jako fakt?!
Došli sme ke mně do bytu, pro jistotu sem ani nerozsvítil, abych za prvý ušetřil a za druhý, nebyl to moc dobrej pohled, pokud si pamatuju dobře.
"Kde máš koupelnu, rád bych se předtim osprchoval.." líbal mě na krku. Oh shit, koupelna, co není mytá dva roky. "Jo, hm, tamhle." vydechl sem mocně. Mrkl na mě a vlezl dovnitř. Dobrý, neslyšel sem nadávky anebo hluk, že by se sesypal k zemi. Takže asi v pohodě.
Trochu sem mezitim poklidim. Tim myslim, že sem hadry z postele hodil do skříně a tu pak vší silou zavřel. Jinak byly všude drobky ale nemám vysavač, kde bych na něj asi vzal, lol.
Za pár minut se ve dveřích objevil polonahej Gerard, měl na sobě jen trenky a kapala z něj voda. Jo, už sem říkal, že ani ručníky nemám? Utřu se prostě do špinavejch hadrů..velmi inteligentní, Franku, opravdu.
Přistoupil ke mně a hladově mě začal líbat, bylo to fakt příjemný, jeho ruce kroužily po mym těle, zakotvily na tom nejpříjemnějším místě a začaly ho třít. Vzdychal sem jak kurva (mám to naučený z doby, kdy sem šoustal za prachy, byl sem pak víc chtěnej) a napodobil jeho pohyby. Nejdřív sem ho třel přes látku trenek, pak sem je odhodil a zalapal po dechu, Gerard byl dobře stavěnej. No jo, taky vypadal dost pyšnej, úchyl. Blbeček. Kretén. Podíval se na mě a chladně řekl "Klekni a kuř, děvko."
ČTEŠ
Don't do this ! Part 1
FanficKlasickej frerard, Frankie je zaměstnanej v knihovně, kde ho to pekelně sere, nejradši by s tim praštil, jenomže na to je moc línej. Peněz má taky minimum, dá se říct, že nesnáší takový ty zbohatlíky. Dětství ani pubertu neměl zrovna šťastnou, proje...