Obrázek(nechci mít problémy): http://www.pictaram.com/user/ladystrawberrygeek/3473955632
Předchozí díl u LiaPrinces
"Lúbím ťa My Lady" Povedal a pobozkal Ladybug. Tá si eště promietla v hlave obraz Adriena keď kričel na Plagga.Alya se prostě zjevila a pak zas zmizela. Fotky a video se na Berublog nahráli asi hodinu poté. Marinette to nijak nevadilo a Adrienovi zřejmě také ne. Kocour: "Mari, nechceš zajít k nám?"
Beruška: "Jasně. TIKKY! Pojď sem a vezmi i Plagga."
Tikky přiletěla co nejrychneji to šlo a za sebou táhla Plagga, jenž dojídal poslední kousek camembertu. Přeměnili se a vyšli.Došli k Adrienově domu a pak do Adrienova pokoje. Mari se posadila na postel a porozhlížela se po obřím pokoji jejího kamaráda. Nebo už snad kluka? "Adriene? Ta pusa......" Nestihla to Marinette ani doříct a přerušil jí blonďák, který se začal škábat na zátylku. "Víš, už dlouho jsem ti chtěl říct.....Miluji tě a vždy jsem tě miloval a doufám že spolu budeme až do konce svých dnů (#kappa)." Vylil jí své srdce Adrien. "To znamená, že spolu chodíme?" Zeptala se nejistě Marinette. "Ber to jak chceš, ale já už chystám svatbu."
"Hihihi" zahihňala se Tikky. "Ha, ha, ha" Zasmál se ironicky Plagg. "Adriene, jestliže jsi tak bohatý, pořiď mi továrnu na mou lásku." Navrhl Plagg. "Co? Ty mě chceš vyrábět? Ts! Že se nestydíš!" Naštvala se Tikky. "Ale ne na tebe, hlupáčku! Na camembert!" Uklidnil jí Plagg. "Žádnou továrnu! A teď mě omluvte- jdu se osprchovat. Po takhle náročném dni to bude na dlouho. Buď tu jako doma Marinette." Řekl Adrien a odebral se do koupelny. "Já už doma jsem." Podotkl Plagg.
"Tak já se tu projdu. Přeci jen, až budu paní Agrestová, tak mi to tu bude patřit." Plánovala Marinette. Obešla celý dům, až na jednu místnost. Pracovnu Gabriela Agresta. Zaťukala a ozval se nevrlý hlas »Natálie! Co jsem ti říkal! Teď mě neruš!« Marinette to nedalo a otevřela dveře. "Pardon pane Agreste. Já nejsem Natálie. Jsem kamarádka Adriena a hledala jsem kuchyni." "V tom případě pojď dál a posaď se." 'Změnil názor nějak rychle. To se mi nezdá! Ale stejně půjdu dovnitř' Po myslela si Marinette.
"Dobrý den." Pozdravila Marinette. "Ty jsi ta slavná Marinette? Zavři dveře a posaď se, prosím." Vyzval jí Gabriel. "Wow! Já jsem snad v návrhářském nebi! Tady je tolik modelů a,a,a snad VŠEHO(z módy)!" Vykřikla užaslá Marinette. "Díky, no mohla bys mi s jedním kouskem pomoci?" Zeptal se jí. 'JASNĚ! To bude určitě nějaký trik! To je jedno! Hlavně profesionálně!' "Jistě, moc ráda." Snažila se o vyrovnaný hlas Marinette. "Nevím jak to dokončit." Láma si hlavu Gabriel. "Já bych ubrala tady, navlnila to tady, a dala tam víc třpytek- třpytky já ráda." Uchechtla se Mari. "To je něco! Potřebuji někoho, kdo tenhle model předvede!" Narážel na Marinettin pohled Gabriel.
"CO? J-j-j-j-já? TO ne! Já nejsem modelka. Já bych spadla a znemožnila sebe i vás a vlastně úplně všechny." Chtěla se z toho vyvléct. "Tak se tu projdi a ukaž se mi!" Skoro jí až nařídil Gabriel. 'Tak dobře. Ale pokud vám tu něco rozbiju je to vaše vina!' A začala se procházet po místnosti sem a tam. "No vidíš jak ti to....." V tu chvíli Marinette spadla Gabrielovi do klina a zadívala se mu do očí. Jejich pohledy se střetly a vypadalo to jako láska na první pohled. Gabriel se začal naklánět blíž a blíž k dívce, jenž stále ležela na jeho stehnech. Chběl snad centimert do polibku, jenže náš milovaný Adrien šel hledat naší milovanou Marinette.
Adrien hledá Marinette:
"Mari, Mari, kdepak jsi? Budeme se dívat na ten film?" Nakoukne do jedněch dveří. 'Tady není' a jde dál. Prohledal snad všechny pokoje až na jeden. 'Tátova pracovna? Poslední možnost!" Otevřel dveře..........do stáváme se do okamžiku, kdy chce Gabriel políbit Marinette. "Tati! Mari! CO, TO, TU, VY, KDY, PROČ, JAK, GRRRRRRR"Takto bych zakončila mojí kapitolku. Doufám že mě neukamenujete, že jsem to vydala tak pozdě, ale můj mobil je děsná šunka a nedá se s ním nic dělat. Pak také doufám, že se vám Gabrinette líbí a možná na tenhle ship udělám knížku(nekopírovat!). Jinak díky za přečtení kapči, každý komentář či "like" potěší. Krásné prožití víkendu a vlastně i konce prázdnin přeje vaše jediná a nezamněnitelná Miraculous Cat
Další kapitolu(snad dříve než já) vydá WorldByTeri. (#Nejdetooznačit)
ČTEŠ
Miraculous jak ho ještě neznáte (5. Gabrienette)
FanfictionJe tu další pokračování naší shipové série. Tenhle je o shipu, který je (zatím) rozlehlý jen v zahraničí. Proto to změníme a pořádně si vychutnáme jednodílovkový ship Gabrienette. Snad se vám nezhnusí hned po prvním odstavci a příjemné čtení vám pře...