Benim bir sırrım var.Kimseye söylemek istemediğim. Çünkü söylediğim zaman bana acıyacaklarını düşünüyorum.Oysaki hiç de öyle değilim. Bana o gözle bakanlarin gözünü oymak istiyorum.Bana acımalarını istemediğim için de anlamıyorum.Annem beni ve kardeşimi ben daha 2 yaşındayken bırakıp gitmiş ben pek bir şey hatırlamıyorum. Ayrıca annem ve babam ayrı. (Ne kadar anne baba lafını haketmeselerde.) Ama anneme çok sinirliyim bi anne canından çok sevdiği evladını 15 sene aramaz mı ya. Bana "o senin annen ne olursa olsun seni sever o seni 9 ay karnında taşıdı"laflarıyla gelmesinler.Evet aramadı, ilk bunu öğrendiğim de kontöru olmayacağını düşünerek iyimser yaklaşımda bulundum olaya.Bir yere kadar elbet.Artık onları düşünmüyorum. Çünkü anne ve babadan çok anneanne ve dede dedim.Dedem doktordu evvela para sıkıntımız yok en iyi şekilde geçiniyoruz.Bu sene dedem öldüğü için ananem depresyona girdi doğal olarak kendini yalnız hissediyor.Bana pek vakit ayıramadı.Ama ben bunu sorun etmiyorum. Neyse bu olay bizi bayağı etkiledi.Yeni bir okula nakil aldırıldım.Okul hakkında sadece disiplinli olduğunu biliyorum.Yarın okula gidip her şeyi öğrenmeyi planlıyorum.Benim adım Lara Kutay 17 yaşındayım fiziksel özelliklerimden bahsedersek saçlarım koyu kahve ve düzler.Boyu ise belimin biraz yukarısindalar degerlilerim.Gozlerim de ela renginde olduğunu söylüyorlar çünkü gözüme hic dikkatli bakmadım. Çünkü korkuyorum. Neyse.... Boyum pek kısa değil uzun da sayılmaz.En azından anneanneme tabak verebilecek kadar uzunum. Müzik dinlemeye bayılırım. Genellikle metalica dinlerim ruh halime göre değişir.Her müzik türünü sevmem.Mesela Türk sanat müziğini pek sevdiğim soylenilmez.Ama ruh halime bağlı işte bende bilmiyorum neler olacağını kader bu sonuçta. Gün geçtikçe beni daha iyi tanırsınız.Anneannem çok tontiş ve beni çok seven biridir.Ben de onu çok seviyorum.Dedemi de çok severdim. Dedem sarışın biri,genel Çerkezler gibi klasik. Her gün ondan Çerkezce kelimeler öğrenirdim akrabalarla gittiğimizde anlardim ne konuştuklarini ama konuşamazdım hdbxhs. Biricik ama gerizekalı (fen lisesinde) olan kardeşim Ege Kutay 16 yaşında kendisine sonradan gelme derim. Gözleri mavi ,sanırım tanımadığım annem de öyleki onun annesi olan anneannem de öyle yani genetik diyebilirim.Ona sonradan gelme derim.Kendisi beni çok sinir eder.Ama onu koruyacağıma söz verdim.Annneannem Zeynep Bağcı.Kendisi 50 yaşında diye biliyorum. Gozleri dediğim gibi mavi.Bence çok korkunç ben mavi gözlüleri pek sevmem.Hatta sarışınları bile.Tontişim emekli nerden olduğunu bilmiyorum. Ama para geliyo bir yerden.Dedemin adı Sinan'dı.Sinan Bağcı,57 yaşında emekli doktordu.Bunu sürekli hastaneye gittiğinde bende onun yanina giderek kesinleştirmiştim.
BEGENDINIZ MI??
YENİ BÖLÜMÜ SIZIN FIKRINIZE GÖRE YAZICAM YORUMLARINIZ BENİM ICIN COK ÖNEMLİ EGER SEVDIYSENIZ DEVAM EDICEM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Öküz Esintisi
Teen FictionHerkesin hayali vardır. Kiminin ki dublex evde yaşayıp gitmek yiyip, içmek kimininki de mutlu olayım yeter demesiyledir. Benim hayalimi sorarsanız vereceğim bir cevabım yok. Çünkü hayal ettiğim zaman gerçekleşemeyeceğini düşünerek vazgeçerim. Her za...