Multide LARA nin deyisiyle öküz var.Yine bir klasiğim olan.Biraz daha uyumak istiyorum. Ama bu sefer gözlerim kapalıyken üstümü değişecektim.Neden bu kadar işsiz olduğumu bilmiyorum dünde salatalıklari şekerleyip yemistim.Ustume formami giydim. Kahvaltı yapmayacaktim. Çünkü canım istemiyor. Durağa doğru yürüdüm. Otobüs diğer günlere kıyasla hızlı gelmişti. Sevinmistim oturmak istiyordum çünkü. Otobüse bindim pasomu bastım. Ileriye doğru adım attim. Direkten tutunurken bir kızın telefonundaki mesajlari okurken "birazdan ineceğim" yazısını okuyunca o kız kalktığında ben oturacaktim. Kız "düğmeye basabilir misiniz?" Deyince. Bastım. Kız kalktı "geçebilir miyim?" diyerek kapıya yoneldi.Tam oturacakken birisi "yerime" oturdu.Acayip sinirlenmistim."Yalniz ora benim yerimdi" dedim. Bana bakıp, "dünkü adama baktığın gibi bana da bak "dedi. Dünkü adam mı nerden biliyordu.O da mı beni izlemişti. "Pardon?"dedim. "Yok bişey" dedi. Aldırmadan düğmeye bastım. O da arkamdan geldi.Arkama (Öküze) baktım."Inecek misin?" Dedi. Ses tonu güzeldi koyu renkli saçları ve mavi gözleri vardı normal bir kızı etkilerdi ama benane. "Ahh, evet" dedim. Ve okulun kapısının önünde indim. O da gelince şaşırdım. Ama belli etmedim. Tabikide etmeyecektim. Arkama bile bakmadım. Benden uzundu ki gölgesi önüme düştü. Yürümeye devam ettim. Okulun kapısını açtım. Nisa karşımdaydı." Sela~m"(~korecanlar bilir.) Dedi.ona bakmadan sınıfa geçtim. Bana bir ton soru sordu. Hiç birine cevap vermedim.Elime telefonumu alıp,yine bir Linkin Park şarkısı açtım. Kafamı sıraya gömdüm. Geri açıldığımda karşımda bir öküz edasıyla o gerizekalı bakıyordu."iste o bakış."dedi. Ne dediğini anlamıştim. Dünkü serseriye attığım bakıştan bahsediyordu. Sıradan kalktım. Ve kütüphaneye dogru yol aldım. Peşimden geliyordu. Ayak seslerinden anlamıştim. Sınıfa girdim. Arkalardan bir sıraya yattım. Kapsonum yüzümü kapatıyordu. "Seviyor musun? "Dedi. Cevabımı duymayinca." Heey!" Dedi." Sana bir soru sordum" dedi. Kafamı kaldırıp hic yuzune bakmadan sinftan çıktım. Spor Salonuna gittim. Tribünlerin arka tarafin geçtim. Beni bulması olasıydı. Ki bulmuştu. İlk ses çıkaramadı. Sonra yine "Seviyor musun?" Dedi. "Yeter! artik soruyu cevaplarsam susacak mısın? " dedim." Evet" dedi." Hayır" dedim. "Neyi sorduğumu bilmiyorsun "dedi "bende sorunu cevapladim o yüzden ya git ya sus" dedim. Ve uyumaya devam ettim. "Ne dinliyorsun dedi?" " Sanane" dedim. Yerimden kalkıp kafeteryaya geçtim Latte aldım köpüklerini aldım. Devamını da içtim. Latte'yi severdim. Her gün sade maden suyu ve latte içerdim. "Bak otobüste yerimi kaptiğin yetmiyormuş gibi gelip hala beni rahatsız ediyorsun" dedim. Çocuk bişey demeden kalkti,gitti. Bu sefer biraz da olsa merak etmiştim ayaga kalktım. Arkasına baktı. Bende hemen yerime oturdum. Geri önüne döndü. Yürümeye devam etti. Kapıyı yavaşça kapatıp gitti. Bende uyumaya devam ettim. Dalmış olabilirdim. Rüyamda Linkin Park konserinin biletini almıştım. Heralde en mutlu anımdı.Lakin biletin üstüne biri kola dökene dek. "Ne güzel bende pek şanslı değilimdir." Diyerek. Rüyamdan uyanmistim......
Iki bölüm yayımladim umarım seversiniz. Bos vaktim oldukca yazicam 27 Kasim a kadar sınavım var gunde iki sınav ayrıca dua edin.sizi seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Öküz Esintisi
Novela JuvenilHerkesin hayali vardır. Kiminin ki dublex evde yaşayıp gitmek yiyip, içmek kimininki de mutlu olayım yeter demesiyledir. Benim hayalimi sorarsanız vereceğim bir cevabım yok. Çünkü hayal ettiğim zaman gerçekleşemeyeceğini düşünerek vazgeçerim. Her za...