¤ The Begin ¤
"Hoi budak! Kau datang sini. Bak sini permainan kau! Kami nak main!"
Ani! Ini yang saya. Omma saya bagi kat saya. " Balas seorang budak lelaki yang bergigi arnab sambil memegang mainannya.
" Weh. Bak la sini! Kami nak main kejap. Tae kau rampas mainan dia tu." Seorang kanak kanak berusia 7 tahun.
" Woi kau dengar tak apa yang Chim cakap? Bak sini!" Seorang budak lelaki yang sama usia dengan kawannya cuba merampas permainan seorang budak lelaki yang lebih kecil daripada mereka.
" Andwae! Ni yang Kook punya. Tak boleh ambil! " Budak lelaki yang bergigi arnab itu memeluk kemas mainannya.
" Kau ni degil betul lah ! Nah amik ni!" Budak lelaki yang bernama Chim mula memukul Kook dengan kuat. Kawannya Tae turut memukul Kook.
Mereka memukul dan menyepak Kook yang berada di atas lantai. Mainannya dipeluk kemas.
" Hoi ! Korang buat apa tu! Lepaskan dia . " Seorang budak perempuan yang berambut tocang menghampiri mereka bertiga.
" Alah budak kecik ni. Ada hati nak masik campur. Kau nak aku pukul kau juga ke?" Chim menjeling budak perempuan itu.
" Pukul la. Nanti aku bagitahu kat Mrs Ji Woo. Biar dia piat telinga korang." Balas budak bertocang itu.
" Ya lah yalah. Sikit sikit nak mengadu. Jom Chim kita blah. Kau ingat ya arnab ! Nanti kita buat perhitungan lagi!" Tae sempat menyepak perut Kook.
" Awak okay? Ada sakit kat mana? " Tanya budak perempuan itu.
" Tak apa saya tak apa apa. " Balas Kook malu malu. Muka nya memerah.
" Eh nape pipi awak merah? Awak demam erk? " Budak perempuan itu menyentuh dahi Kook menyebabkan Kook bertambah blushing.
"Ani. Saya okay."
" Oh ya nama saya Kim Yuni. Pangil saya Yuni." Budak perempuan itu menghulurkan tangannya.
" Yoo yoo yoo ni? " Balas Kook tergagap gagap.
" Hahahaaa. Apalah awak ni. Nama saya Yuni. Y.U.N.I "
" Yoooooooo . " Kook masih tak boleh menyebut nama budak perempuan itu.
" Hahaha. Awak pelat ya? Kalau macam tu panggil saya Nini. Dan nama awak pula apa ya?" Tanya Yuni aka Nini.
" Nama saya Kook!"
" Cook? "
" Ani Kook. Nama saya Jeon Jungkook. Panggil saya Kook!" Balas Kook dengan perlahan. Pipinya semakin memerah.
" Kalau saya panggil awak Kookie boleh. Sebab awak manis macam Kookies mak saya buatkan untuk saya. Hihi. " Nini bercakap dengan petah sekali.
" Ermm. Nae Nini sshi." Balas Kook. Dia hanya menundukkan wajahnya .
Namun apabila Nini tidak perasan dia mencuri pandang wajah Nini.
" Nini. Saranghae. " Detik hati Kookie.
Author pov..
The love is just begin? Or its a psycho feeling start to begin and bloosom?
Ngeh....
.............................................................¤ Lie ¤
" Woi bodoh! Aku kan dah cakap jangan datang sekolah ni lagi. Tapi apasal kau datang juga? Kau memang bebal la! Nah amik ni!" Tae menghayunkan penumbuknya ke perut Kook.
YOU ARE READING
[C] Psycho Love
FanfictionSiapa sangka yang dia adalah lelaki yang kejam. Tapi ada yang lebih kejam dari dia. Obsesi, dendam dan cinta bersatu menerbitkan kehancuran. Siapa yang akan diatasi? Bila darah menjadi dambaan bila air mata menjadi hilaian bersatu dalam mantera cin...