Bugün yeni okuluma başlıyorum.yeni okul,yeni arkadaşlar,yeni öğretmenler ve tabikide yeni bir yaşam tarzı.annem üvey babamla evlendiğinden beri güzel olan tek şey bu.çünkü o disiplin delisi okuldan buraya gelmeyi o kadar çok istiyordum ki.ayrıca burdaki erkeklerde acayip yakışıklı :D tabi kızlarında onlardan aşağı kalır yanı yok.umarım onların arasında çirkin olduğum için fazla sırıtmam.her ne kadar mavi gözlü ve kumral saçlı olsamda o kadar güzel olduğumu düşünmüyorum.
-Bugün yeni okulumun ilk günü olacak serbest kıyafet giyeceğim için dün bayağı bi alışveriş yaptım ve tabikide eve gelince üvey baba bozuntusu davidle kavga ettim halbuki sadece 600 dolar harcamıştım :) eheh herneyse bu sefer biraz abartım galiba ama yinede bana ceza vermediği için şaşırmıştım.saat 7 olmuştu bile daha makyaj yapıp saçımı düzleştirecektim üstelik okul saat 8 de başlıyor.ilk günden geç kalmak istemem.
-ve sonunda okula geldimmmmm.yeni kıyafetlerimle harika göründüğümü umuyordum ki galiba yakışıklı erkeklere baktığımı fark eden okulun şımarık kızlarından gibi gözüken biri güya yanlışlıkla ayağı takılıp üstüme kahvesini döktü tabi ayağı takılmış gibi yaptığı için bütün yalaka erkeklerde gelip onu tutmaya çalıştı ve suçu benim üstüme attı.görünüşe göre suçsuz olduğum halde ilk geldiğim andan itibaren burada iyi bi izlenim yaratamamıştım :/
-Gün bitti,dersler gerçekten de eğlenceli geçiyordu ama ben malesef eğlenemiyordum çünkü herkes sabahki olaydan sonra bana tavırlı davranıyordu.görmeyen birkaç kişi vardı onlarda öğrenmişler bu okulda dedikodu ne çabuk yayılıyo böyle !