Cei trei nebunatici care trăiau intr-o eternă vară şi fără parinti au în spate o poveste sumbră si macabră..Conform unei teorii , cei trei Ezi sunt tineri blestemaţi care au murit in diferite epoci ale istoriei si acum nu se mai pot maturiza, fiind prizonieri ai purgatoriului. Se pare că au existat un Ed , Edd si Edy si au trăit intre anii 1903-2000. Niciodată nu s-au intâlnit, nici unul nu ştia de existeţa celuilalt si totuşi toţi au murit la vârste fragede .
Rolf (1903 ) este primul care s-a născut ( băiatul cu animalele din serial) , el împreuna cu familia sa incercau sa faca o fermă si sa fie cineva in lumea aceasta. Se pare ca Rolf a murit in 1903 când curaţa la animale si un taur la impuns direct in piept .
Johnny (1922) a murit dupa o lungă luptă cu tubercoloza .
Edy (1939) s-a nascut in New York, dar s-a mutat in 1932 , era un smecheraş şi prostea copii ca si in serial. A murit in incercarea de a traversa un rau innot dupa ce a fraierit cativa pusti pentru câţiva dolari .
Sarah si Ed (1953) s-au născut in timpul ce lui de al Doilea Razboi Mondial . Sarah vroia mereu sa fie şefa si sa controleze totul ,iar Ed era un copil simplu . Au murit intr-un acccident de maşină .
Nazz (1979) este cea mai frumoasa fata din desen, cea care intorcea capetele baietilor . Era foarte răsfăţă de parinţii ei .Dintre toţi copiii a avut cea mai macabră moarte . In vara anului 1979 , un criminal in serie a evadat si ca sa se ascunda ,a ajuns in casa ei . Dupa ce e violato , a omorato impreuna cu familia ei .
Edd(1989) este deşteptul serialului . Se pare că era fiul unor oameni de ştiinţă şi el la rândul lui era pasionat de ştiinţă. A murit când făcea un experiment de al sau şi din cauza că a amestecat mai multe substanţe casa lui a luat foc . Bad luck, isn't it?
Jimmy (2000) prietenul Saharei in serial , ca si in film in viata reala el rămâne un copil retras si bolnăvicios , iar parinţii lui erau foarte protectivi cu el. A murit din cauza leucemiei .
CITEȘTI
Adevărul despre DESENE ANIMATE // finalizată
AléatoireBun venit la una dintre milioanele de cărți de acest gen. Știu că mai există cărți care seamăna cu asta, dar datorită faptului că îmi plac finalurile triste și chestiile macabre, am decis să fac și eu una. Eu și Judy_Anabelle am conceput o carte cu...