kau perempuan aku benci 7

14.9K 285 4
                                    

Part7

Sambung…..

"Faizal!!! Ingat aku tak thu ke? ape rancangan ko….kau bersepakat dgn ika aliya binti datuk hassan  utk jatuh kan aq kan….???" Jerkah aril…
"Memang aku ada niat nk jatuh kau…ko thu sbb ape..ahhh!!! ..adk aku mampus disbbkn kau… kau yg tido dgn dia..disebabkan itu adk aq mati semasa melahirkan budak haramm tuu!!!!! Yg berbapakkan setan mcm ko!!!!"
Aril tersenyum sinis ke arah faizal..
"Ko silap… faizal…ko x thu perangai sebenar adik ko"dgn suara yg mendatar..
"Aku akn balas dendam atas apa yg berlaku..ingat tu !!!"
Faizal terus beredar dgn meninggalkan kata amaran…

Mira??? Aril baru teringat pada mira.
Aril terus menapak ke bilik nya…
Mira yg memeluk lutut di satu sudut dlm biliknya..
Timbul perasaan prihatin padanya..
Aril baru sahaja ingin memegang bahu mira satu suara yg mengejutkan dirinya..
"Lepaskan… aku …..!!!! Lepaskann… jantan tak guna…."mira yg masih trauma dgn ape yg terjadi…
"Hei… miraaaa… it s me aril…."aril masih x melepaskan pautan bahu mira.
Mira yg separu sedar..terus memeluk tbuh aril yg berada dihadpn nyee…
"Aril….mira tkut….." muka mira berada di ats bahu aril dan memeluk tubuh suaminya dgn erat.mira menangis semahu2 nye di atas bidang dada aril…
"Shhhhhh… aku ade.. aku x kn bgi setan2 tu semua  kacau kau lagi… aku janji!! Dgn nadar yg tegas n prihatin…aril cuba menenangkan mira..
Mereka dlm keadaan mcm tu selama 10 minit….
Aril dengar tiada tangisan lagi…
Dia cuba menolak pelukn isterinya..itu tapi … ternyata isterinya terlelap…kasihan…mula timbul…

Die melihat keadaan biliknya yg bersepah..timbul perasaan marah yg mengepal dalm lubuk hatinya…aril mengangkat tubuh mira yg lena ke bilik satu lagi…

Di bilik
Aril meletakkan tubuh mira dgn penuh berhati2 di atas katil..
Mata aril tertacap pada lengan mira…yg berbirat kemerahan …. Kembali rasa marah menerpa dlm hatinya….arghhhh..

Aril melihat wajah polos mira yg tenang.. bibir yg luka akibat jantan 'tak guna' tu….
Timbul perasaan yg susah nk menggambarkannya…tanpa sedar aril terlelap di sebelah mira….

DALAM CLUB

Splash!!!!
Muka faizal dicurah dgn air setan
"Apahal ko bodoh sangat!!!!!! Ko rogol bini die kenapa…!!!! Apa yg kita plan rosak… semuanya …. Disbbbkn otak ko yg bahlolllll!!!!!! …skrg nie ko je satu2 nye org kepercayaaan die…..lembab btul ko niee….!!!!"jerkah aliya yg berpakaian yg serba serbi  terdedah.
Faizal menahan marah .. bukan sebb aliya tapi sbb dia melakukan kesilapan yg bodoh
"Sekarang nie!!!!! Aku nk ko pulihkan balik hubungan korang… aku nk dapat ape yang aku nk… ko pham tak jantan!!!!!" Dgn penuh kemarahan aliya …
" ko denga ……" blom sempat aliya mnghamburkan kemarahan… faizal menyampukk
"Hei!!! Aliya….. sblom aku cuba rogol bini dia… aril dh thu rancangan kita siap ade pita rakaman  lagi... sial!!!! Silap2 hari bulan… kita berdua  masuk lokap…."faizal marah tidak tahan diperlakukan seperti hamba abdi…faizal mengepalkan tumbukan. 'Ko tunggu je la.. afiq… aku akn pastikan ko hidup sengsara walaupun nyawa yg ko syg melayang….. smbil tersenyum senget…

Aliya yg memerhatikan faizal… pelik….

"Faizal!!! Aku tak nak masuk lokap…..aku x nakkkkk!!!"
"Ko ingat aku nak masuk lokap… ke"
"Habis tu mcm mane…"
"Aku ade idea yg bernas….aku nak ko tolong aku….kita yg start..kita juga tamat kan…"
Mereka gelak dgn nada penuh kejahatan..

Pagi.. tu mira terjaga kerana terasa pinggang nya berat seperti dipeluk seseorg..
Pandangan nya masih blur…dan alangkah trkejutnya pinggangnya di lilit kemas oleh suaminye.… jarak antara mereka sgt rapat sehingga deruan nafas suaminya dapt didengari….

Mira mengerling ke arah jam yang menunujukkan pukul 6.30 am. Dia mengalihkan tangan suaminya itu'berat betul tangan aril'..dia bangkit dari pembaringan untuk menunaikan kewajibpan yng satu itu sebagai umat islam.

Kau Perempuan Aku Benci✔ CompleteWhere stories live. Discover now