kau perempuan aku benci 17

13.5K 233 9
                                    

Part 17

Sebaik sahaja anak keduanya berjaya dilahirkan..mira terus tidak sedarkan diri..mungkin terlalu penat dan habis tenaga..

"Doktor macam mana kita nak bagitahu pada puan tentang…." Blom sempat jururawat itu berkata ika aliya menyampuk…

"Ko tak payah risau pasal tu..biar aku sendiri yang bagithu dekat perempuan tu..krja korang dah selesai kan?.." tanya ika dengan kasar…

Jururawat dan doktor itu hanya mengangguk tanda kerja mereka sudah selesai..namun mereka kasihan melihat perempuan bergelar ibu dilakukan seperti itu..sepatutnya mereka bawa perempuan mengandung itu ke hospital..jika mereka bawa perempuan itu ke hospital sudah pasti anak keduanya dapat diselamatkan..anak keduanya meninggal disebbkan terlalu lama dalam perut ibunya..

Pap!!!!

Sampul coklat itu dicampak ke atas lantai oleh ika.

Ika aliya terus menghalakan pistolnya ke arah doktor dan jururawat tersebut..

"Korang ambil duit 3k tu pastu blah..aku tak nak benda nie sampai ke polis..phammm?
Klo aku dpat tahu korang report pada polis..kepala korang berdua berkecai …get it?" Ugut ika..

Doktor itu memberanikan diri  mengambil sampul yang berisi wang itu..

Ika menarik picu pistol seperti bersedia utk melepaskan tembakan..

"Aku tak akan teragak agak nak lepaskan tembakan huh?" Provoke ika..

Doktor dan jururawat menggigil ketakutan dengan ugutan ika…

"BLAHHHH!!" Jerit ika..mengarah doktor dan jururawat itu jauh dari pandangannya..

Orang upahan ika memimpin jururawat dan doktor utk dihantar ke hospital..

Ika mengorak langkah ke arah mira yang terbaring di atas lantai..

Ika mengusap lembut kepala mira yang berlapik dengan tudungnya…

"Klo aku jadi engkau dah lama aku tinggalkan lelaki tak guna macam suami kau tu…tapi ko masih boleh bertahan sehingga sekarang..sejak itu…aku mula nampak perubahan terhadap aril..mulai dari situ aku akan rampas aril dari mana mana perempuan yang cuba rapat dengan dia..tapi sayang……..aril tak nak perempuan murah mcm aku…klo aku tak dapat aril jangan harap la perempuan lain nak memiliki lelaki yang bernama afiq hazril.." senyum senget ika .

Hari semakin gelap..jam sudah menunjukkan pukul 11.30 minit..

FLASHBACK ( 1 JAM LALU)

Mira merasakan badannya sangat lemah
Namun dia tetap menguatkan diri utk bertahan..

Anak aku!!! Jerit hati kecil mira…dia teringat anak kembarnya…

Ika membuka langkah ke arah mira yang baru terjaga dari rehatnya..

"Mana anak anak aku aahhh!!!!!"tanya mira dengan kasar…perasaan yang bercampur dengan perasaan risau dan takut yang teramat..

Muka mira yang menahan marah yang teramat…

Ika tersenyum sinis…

"Masuk" arah ika kepada 2 org upahannya

Mereka yang lengkap berpakaian seperti seorng gangster menghampiri mira dengan setiap mereka mengendong sesuatu..

Mira tersenyum gembira..dia tahu bahawa mereka mengendong anak kembarnya..

Mira merasakn perutnya sangat sakit dan badanya terlampau lemah…namun dia tetap tabah kerana dia yakin kesengsaraan yang dia alami sekarang akan berakhir jua..

Kau Perempuan Aku Benci✔ CompleteWhere stories live. Discover now