Believe -J.B-First time 1

315 6 0
                                    

Who...Prima zi de scoala,obositor si neinteresant.La fel ca in fiecare an cu colegi naspa si fitoase..Dimineata in New York era calduroasa iar razele soarelui imi atingea usor pielea facand-o sa roseasca.Inainte de a pleca la scoala am vorbit cu prietena mea Jessy...Este o fata draguta,slabuta cu ochii de catifea  si cu parul castaniu...Simplă,cu gusturi bune la băieţi.Mereu mergem împreună la şcoală  iar anul.asta o sa fie diferit la scoala...in vara mi-am luat carnetul de conducere si am o masina noua..Deci i-am spus ca trec pe la ea sa o iau...Ma numesc Emily  Jonson am 18 ani,doi părinţi enervanti si o sora mai mica (are 15 ani)...E de treaba,cred,o iubesc ...Prima zi de scoala incepuse bine pana cand mama a început sa-mi tina predica pentru noul an şcolar.Ca de obicei vorbea singura.M.am imbracat simplu-Tenişi,un tricou si o pereche de jeans negri.Trecand prin  bucatarie i'am salutat pe ai mei mi-am luat cheile si am plecat...Jessy ma asteptase in fata casei asa ca am oprit sa se urce si odata cu inchiderea usii am apasat piciorul pe acceleratie iar pe Jessy a apucat-o "frica".

-Hei,straine,usor nu vreau sa mor chiar in prima zi.

-Uşor nu o sa mori asa repede.Ce faci nu prea am vorbit vara asta...ce e nou?

-Pai nu sunt multe de spus.Am un nou iubit,avand in vedere ca tu ai fost toata vara plecata,m-am reinprietenit cu Sarah a ramas la fel: de treaba!

-Ce?Sarah?Ma surprinzi...Sarah e fata nu chiar tocilara,in fine...Cand Jessy si Sarah erau mici erau foarte bune prietene pana cand am venit eu in oras...am stiut ca eu i Jess vom fii prietene de cand am vazut-o prima oara...Sarah ma uraste ca i-am "furat-o" pe Jessy...Asta e!

-Stiam ca asa vei reacţiona!

-Asa cum?

-Pai ca vei fii surprinsa.

-Ai uitat?....Ea ma uraste.Ma bucur pentru tine ca ai avut cu cine sa vorbesti vara asta.Si...?

-Sii ce?

-Noul tau Boyfriend..cum e?povesteste-mi...Mi-a fost dor de tine.Am tras-o catre mine astfel incat sa o pot îmbrăţişa doar cu mana  dreapta.

-Oh,Eliot!

-Frumos nume imi place.

-Si mie...Pai nu sunt multe de spus e si el ij clasa 12-a la un alt liceu.E dragut si chiar il iubesc.

-Ahh...ma bucur sa esti fericita.Jessy intodeauna avea langa ea un iubit care sa-i fie aproape..Mie insa im lipsea acest lucru de cand Alex si-a găsit o noua prietena.Pe mine doar ma folosit!Iar acest lucru m irita pana in maduva oaselor...

-Am ajuns,ii spun eu lu Jessy,oprind motorul.

-Who...am ajuns in sfârşit..Ohh si am uitat sa iti spun conduci foarte bine.

-Mersi!Hai ca iara incepe diriga daca intarziem si nu am chef de ea.

-Ok,hai...Spuse Jessy.

     Eu mi-am luat  geanta si iesit din masina cand am observat ca o multime de oameni se uitau la mine sau poate la masina...Trebuie sa recunosc e un Audi destul de frumos.I-am dat lui Jessy un gniont.

-Hei,a durut.

-Scuze,dar la ce se holbeaza astia?

-Masina ta si tu...Ce e asa grav.

-Nu stiu.

-Termna cu prostiile si hai.Jessy ma tras dupa ea pana in holul scolii.

Totul era la fel nimic schimbat.Intrand in clasa am avazut fetele greu de suportat mie,dar am trecut peste si m-am asezat in banca.

Pofa a intrat si început sa vorbeasca,eu nu auzeam ce spune, nu era nimic interesant.Mi.am bagat castile in urechi si am pornit muzica.Scufundata in ganduri care nu imi dadeau pace,baiatul ala era devina avea ceva care ma fcea sa-l am in minte.Vara asta am stat in L.A...Părinţii mei au cumpărat o casa de vacanţă langa mare.Eram pe plaja si ma gandeam la ce mi-a facut Alex, proastă am fost.Un baiat sa apropiat si mi-a spus:

-Esti prea ingandurata.

-Scuze,dar ce ai spus?

-Ai auzit foarte bine.

-Aha(intradevar auzisem ce a spus dar nu il cunoşteam,ce aveam sa-i spun.Era foarte frumos, avea niste pachetele de muşchi pe abdomen..Woaw...Cu ochelari de soare si cu o şapcă nu am putut vedea cine e.

-Posibil sa fiu ingandurata,dar ce e cu asta?

-Pai o fata ca tine asa frumoasa si draguta nu e bine sa se gandeasca la trecut.

-Poftim esti cumva mediu si nu imi dau eu seama?

-Nu nu-s mediu.Dar am vazut multi oameni cu expresia fetei la fel ca a ta.

-Asa deci.Ma bucur.

-Deci cum te cheama daca nu te superi?

-E-emily.(Who ce?un gandul meu un baiat dragut vroia sa stie cum ma cheama?Interesant)

-Frumos nume.

Il vad ca isi scoase Iphone-ul din buzunar care incepe sa vibreze,isi cere scuze si raspunde.Expresia fetei era incruntata si nervoasa.Inchide telefonul si imi spune:

-Scuze dar trebuie sa plec

-E ok,nu trebuie sa-ti ceri scuze.Ma ridic ii dau mana si pleaca.Eu am ramas gen WTF ce a fost asta?Si.mi-am dat seama ca eu nu stiam cum il cheama.

     Clopotelul a sunat trezindu-ma din gandurile mele in care eram blocata.

-Emily?imi spuse Jessy-Eşti bine?

-Da de ce nu as fi?

-Nu stiu...Toata ora te-ai in gol..In fine.Hai sa mergem.

-Ok.Hai la cafenea si asa e prima zi de şcoală.

-Credeam ca nu mai spui asta.

-Off...ne-am urcat in masina si am condus pana la cafenea.Am mai stat la povesti si dupa am trecut sa o iau pe sora-mea de la scoala.

-Hei Emm,Jessy...Mersi ca ati venit.

-Hei Abby,nici o problema.

-Cum  foat prima zi de scoala la liceu?Intreba Jessy.

-Pai pana acum e bine.

-Ma bucur.Emily pe mine poti sa ma lasi aici ma întâlnesc cu Eliot.

-Bine.Mai vorbim,pa.

-Ceau,mersi.

-Abby nu a scos nici un  cuvant pana acasa.Cand am ajuns am lasat-o sa coboare iar eu am parcat masina.

    Mama era un bucatarie facea ceva de mancare,am salutat si ma intrebat daca mănânc,am spus ca nu si am urcat pe scari si mi.am facut drum pana in camera mea.

Am intrat in baie si mi-am facut un dus fierbinte lasand fiecare picatura de apa calda sa imi limpezeasca gandurile.Iesind din baie telefonul a inceput sa sune.Era Jessy.

-Alo?

-Hei,Em...Am vorbit cu Eliot si vrea sa te întâlnească,a spus ca dupa scoala sa ne intalnim la inghetata.Ce zici?

-D-dda...Bine si eu vreu sa-l cunosc.

-Bine asa ramane.

-Ok,pa!

-Paaa!

Who ma bucur ca Eliot vrea sa ma cunoasca.Acum vreau doar sa ma pun in pat si sa dorm.

Believe -J.BWhere stories live. Discover now