Believe-J.B-The truth.4

71 1 0
                                    

      Intram in scoala si l.am vazut pe Alex?? Speram ca mintea sa-mi joace feste,dar nu,era Alex cu aceeasi privire "fermecatoare".Haa cel putin nu imi pasa,mi-a frant inima cand a plecat cu Elena,dar am trecut peste.Am continuat sa merg dar o mana puternica ma cuptins de brat imtorcandu-ma astfel pieptul meu izbinduse de un corp tare.Cand am ridicat privitea era Alex.

-Hei,love!

-Nu sunt “love‘‘,am zambit sarcastic si am incercat sa scap din stransoare,dar a devenit si mai puternica,(putem sa-l pun la pamant din doua miscari,dar nu in fata intregii scolii,..avea si el o "reputatie"

-Ohh...se pare ca nu ti-a fost dor de mine asa cum m-am asteptat.

-Wai,scuze pentru dezamăgire dar tu  esti un nimic,nu vreau sa vorbesc cu tine.

-Oki,vorbim mai incolo,mi-a facut cu ochiul.

-In your dream,si am inceput sa rad.

Pe fata lui se vedea ca era iritat ca i-am raspuns asa dar nu mi-a pasat.

Am intrat in clasa si profesorul a intrat dupa mine.A facut prezenta si a inceput sa predea.

In buzunar telefonul vibra,era Justin

Mesaj:

J-Mi-e dor de tine te iau dupa ora asta,te astept in fata scolii.P.S:te iubesc!

Eu-Bine...Aww...si eu!

   El era baiatul perfect stia cum sa vorbesaca si cum sa te faca sa-l iubesti.Imi amintesc prima zi cand a venit pe plaja si mi-a spus ca se vede pe fata mea ca sunt trista,si asa era inima imi plangea dupa Alex dar de cand a venit la mine in stomac am avut un nod iar aerul pe care il respiram era greu.Atunci cand l-am vazut pe Eliot cu el o fericire imensa ma cuprins.

   O bucata de hartie ma lovit in fata.

-Ce dra....am spus cu voce tare.Cand a auzi profesorul sa intors si mi-a spus:

-Vreo problema Jonson?

-Nu.Ma scuzati d-l Fitz.

-Bine,a spus si sa intors la tabla.

  Am inceput sa citesc de pe hartie“Aierianooo,ce faci?“

Dupa ce am citit m-am uitat la Jessy iar dupa privirea mea si-a dat teama ca in pauza aveam de gand sa o “omor“.A mimat niste cuvine a spus ca ii pare rau ca profesorul mi-a ateras atentia.Am onceput sa sciu pe bilet:-Nu-s aieriana si puteai sa-mi dai mesaj ce dracu?i-am aruncat biletul,la citit iar apoi am vazut ca.a inceput sa butoneze.Mesaj:

-Am spus ca-mi  pare rau...Soo ce faci dupa scoala?

-Pai Justin vine sa ma ia,nu stiu daca mergem undeva.

-Aaa...am vrut sa iesim la un film in 4 dar poate alata data.

-Wow,ar fi foarte tare...Da alta data.

     Soneria scolii a sunat de parca ar fi fost  in urechile mele.M-am dus spre dulap sa-mi las cartile si dupa am iesit afara.

Alex era si el afara cand ma vazut a venit spre mine.Mi-am dat ochii peste cap.

-Love,unde mergem?

-Despre tine nu stiu nimic si nici unde mergi si nici nu imi pasa.Iar unde merg eu nu e treaba ta,prietene.Am spus pe un ton sarcastic.

-Wai da ce rea te-ai facut,vad ca nu ti-a fost prea bine vara asta.

-Mda...

Sa pus in fata mea si nu am mai putut contiuna drumul.

Believe -J.BWhere stories live. Discover now