-Emily-
Am mers acasa la Justin i-am cunoscut parintii,fratii,a fost forte frumos sa petrec timp cu micutii,sunt foarte scumpi.El si eu este atat de bine sa il stiu langa mine!
Am plecat de la casa parintilor lui Justin si el ma dus acasa si a plecat apoi.Am urcat la mansarda si am fcut un dus rapid si dupa m'am bagat in pat si am cazut intr-un somn adanc.
DIMINEATA
-Justin-
E frumos atunci la început , când există aceea timiditate. Când nu ştie dacă să te sune , să nu cumva să te deranjeze sau să crezi că te stresează , atunci când vine şi te sărută pe obraz puţin timid şi abia apoi pe buze, când îi tremură picioarele când e în preajma ta şi amândurora vă bate inima mai tare. Dar mie îmi place atunci când deja suntem obişnuiţi unul cu altul , când deja ştim ce-i place şi ce nu celuilalt , când pot să-o sun şi la ora 4 noaptea , să-o trezesc doar ca să-i spun că mi-e dor de ea şi că vroiam să-i aud vocea, când deja există încredere şi nu mai e aşa mare teama de a pierde. Stateam pe pat cu privirea in sus si ma gandeam la ea,e cel mai bun lucru care mi sa intamplat vreodata.
Ma ridic si o sun pe iubirea vietii mele.
-Iubita mea,buna dimineata!
-Neata,artist cu muschi!*incep sa rad*
-Ce pot sa spun e cel mai frumos compliment pe care l-am auzit in dimineata asta.
-Imi imaginez.Ce faci azi?
-Pai o sa ma duc la studio si dupa nu stiu,vrei sa vi cu mine?
-Nu,am nevoie de putina odihna si vreau sa petrec ceva timp cu Jess si trebuie sa ma duc la scoala,deja e trarziu.Te iubesc,pa!
-Bine ai grija,si eu mai mult,pa.
Dupa ce m-am imbracat am coborat jos mi-am luat cheile si am plecat spre scoala.Cand am coborat l-am vazut pe Alex,ziua asta nu putea sa inceapa mai prost.Am vrut sa trec pe langa el dar ma oprit.
-Zi repede ce vrei ca ma grabesc!i-am spus degustata,avea buza sparta asta inseamna ca Justin stie sa dea bine cu pmnul.
-Uite ce mi-a facut al tau Biberon,punandu-si degetul la buza.
O doamne,nu imi vine sa cred cum l-a numit,imi simteam cum inima incepea din ce in ce mai tare sa-mi pompeze sangele.
-Ohh,imi pare asa de rau!Te doare?
-Putin,dar o sa-mi treaca daca ma pupi.
-Ce bine imi pare,asta stii si tu ca nu se va intmpla!*zambesc ironic si plec*
Doamne cat pate sa fie de enervant,imi iau cartile din dulap si plec la ora.Incerc sa ma concentrez asupra orelor.Au trecut repede,si cand ies din clasa ma duc la Jess.
-Hei,ma lovee,o imbratisez,
-Buna,nebunici,ce faci?
-Eu bine,ai planuri pentru azi?
-Nu.
-Bine hai sa mergem la cafenea.Vreau sa vorbim.
-Bine.
Am urcat in masina si am ajuns repede la cafenea,era la dor 4 strazi distanta de scoala,intram si ne punem la masa comandam cate o cafea si incepem sa vorbim.
-Deci despre ce vrei sa vorbim?
-E ceva farte important,si e un moment unic in viata mea si vreu sa'l impartasesc cu tine!
-Zi odata ce mor aici.
-Bine,sa nu inti in soc.Eu si Justinnn...
-Astept...
-Nu stiu cum sa fac asta.
-Doar spune-o.
-Bine,eu si Justinn...Eu si Justin am facut dragoste!Gata am spus-o.
-OMG!Emm,nu pot sa cred,de fapt si am facu cu Eliot.
-Ceee??Si cum a fost/
-Destul de bine,la tine?
-Inca imi rasuna in minte cuvintele lui Justin-"Baby,esti asa buna"...
-Inseamna ca ai fost.
-Normal ca am fost,sunt asa fericita.
-Si eu,ohh ma suna mama 2 secunde.-Da,da mama vin acum.Mama vrea sa merg acasa.Nu te superi nu?
-Doamne normal ca nu!Mai vrbim ok?
-Da,pa!
Jess iese din cafenea eu raman si platesc si Justin ma suna.
-Emm,unde esti ?Vreau sa vorbim.
-La cafenea,tocmai am iesit.
-Intra inapoi ajung in 10 minute.
-Bine.
Intru inapoi in cafenea si il astept,a ajuns exact la timp.
-Em,sti cat de mult te iubesc?
-Da normal,dar ce e cu intrebarea asta?
-Maine va trebui sa plec in turneu si vreau sa vi cu mine.
Cand i-am auzit cuvintele siroaie de lacrimi mi-au invadat obraji.
-Nu,nu imi spune asa,parca trebuia sa pleci peste o luna.
-Va trebui sa incep maine,avionul meu pleaca maine la 3 Pm.
-Nu ma lasa aici,te rog.
-Hei,imi ia obraji in mainile lui,nu te las,vreau sa vi cu mine.
-Sti ca nu pot,e ultimul an de liceu si mai sun doar 4 luni si va trebui sa iau examenul sa ma inscriu la facultate.
-Stiu,va trebui sa plec.Hai sa mergem.
-Justn-
Am luat-o de mana si tremura,nu vroiam sa o las singura va credea ca o parasesc,nu vreau sa plec dar trebuie.Am iesi si am condus-o acasa,cand am ajuns ea a iesit iar eu am alergrat dupa ea.
-Nu,peca vreau sa vorbim.
-Ce mai e de vorbit?Era asa trista..
-Nu vreau sa fi suparata pe mine te rog,turneul va dura doar 6 luni..Si voi veni sa te vad de fecare data cand voi putea!
-Doar 6 luni?Justin nu stiu daca trebuie sa-ti amintesc dar noi doi am facut dragoste acum doua zile si acum imi spu ca ne vom vedea cand poti?
-Stiu ce am facut.Te rog nu fi suparata.
-Nu sunt,dar doar gandul ca nu te pot vede ma omoara.
-Ai laptop?
-Faci misto?Normal ca am.
-Ne vom vedea pe web,te voi suna iti voi trimite mesaje.
-Promiti!
-Promit,am sarutat-o lung ca sa o linistesc,imi va fi asa de dor de parfumul ei si de buzele moi.
-Eu trebuie sa intru.
-Da,eu trebuie sa plec sa imi fac bagajul.
-Maine o sa vin la tine.
-Bine,te iubesc mult sa nu uiti,am sarutat-o asa cu am vrut eu introducandu-mi limba in gura ei iar ea a accepeptat.
-Pa,Justin.
-Te iubesc.
-Emili-
Pleaca....Nu pot sa cred, ma lasa singura in lumea asta mare,de ce?Intru in dus imi samponez parul,il clatesc si ies cat mai repede din baie.Ma pun in pat si incerc sa dorm...maine va fi cea mai urata zi din viata mea.Peleaca...el Iubirea mea....
Sper sa va placa! :)
YOU ARE READING
Believe -J.B
FanfictionNu trebuie sa-ti fie frica de ceea ce gandesti si de ceea ce simti...doar ascultati inima!