Cand am intrat in casa nu am observat nimic si pe nimeni.Am trecut salutand si am urcat in camera mea,m'am aruncat in patul moale si pufos.Cea mai frumoasă zi din viata mea a fost azi.Nu imi puteam lua gandul de la Justin,era ca un virus pe care nu il puteam sterge.Ochii,zâmbetul,tot.Era persoana pe care o asteptam pentru mine,acea persoana care mi-o doream sa o pot imbratisa si sa-i pot spune cat de mult il iubesc.El este sursa mea de aer.Trezindu-ma la realitate mi'am luat pijamaua pe mine si il sun pe Justin.
-Alo?
-Emily,ce face cea mai frumoasă iubita din lume?
-Bine,ma gandeam la tine.Tu ce faci?
-Tocmai mi-am facut un dus.
-Justin,intalnirea asta a fost cea mai frumoasa din viata mea.
-Ma bucur a ti-a placut,am vrut sa fie speciala,ca tine.Mi-as dori sa adormi in bratele mele ca sa te pot proteja si sa te simti in siguranta.
-Si eu.
-Uita-te pe fereastra.
M-am ridicat repede din pat si cand am deschis geamul l-am vazut pe Justin cu un trandafir in mana razamat de garaj.
-Ce faci aici?
-Am venit sa te vad.
A inchis telefonul si sa urcat pe acoperisul garajului astfel ajungand la geamul meu.A intrat inauntru si m-a sarutat puternic.
-Asta e pentru tine.
-E preţios.Mulţumesc.
-Deci?
-Deci,ramai?Cred ca e destul loc la mine in pat ca sa dormim.
-Da,am sa raman.
Ne-am pus in pat iar eu mi-am pus capul pe pieptul lui Justin.
Am adormit si ma simtieam asa de bine sa stiu ca el e acolo langa mine,protejandu-ma.
-Perspectiva lui Justin-
Ea e totul pentru mine acum,zambea ca un copil cand era lang mine iar asta ma facea fericit.
Erau mii de gânduri care imi.cuprindea mintea si nu ma lasa sa adorm.Privindui chipul era asa de bland,era prima data cand simtiam asa ceva era diferita de toate celelealte fete.
Eu sunt super starul Justin Bieber...am facu o pauza de 4 ani pentru ca.am avut nevoie de liniste pentru un timp...Cand Selena sa despartit de mine nici macar muzica nu o mai putem asculta.Aceasta pauza mi.a prins bine,am fost in multe locuri cu prieteni mei,a fost greu sa o uit pe Selena am trecut peste asta.A aparut ea,Emily,printesa mea...Ea nu stie cine sunt sau nu ma recunoaste...In acesti 4 ani am avut o schimbare totala in viata mea look,stilul vestimentar si toate cele...M.am gandit ca ar trebui sa reincep cariera in muzica,gata cu pauza,vreau sa.i spun lui Emily cine sunt si ce vreau sa fac...Dar asta maine...Doarme prea frumos.
Dimineata m-am trezit inaintea ei,damn ce frumoasa era!Am incercat sa ma dau incet jos din pat fara sa o trezesc.Am fost la baie m-am spalat pe fata si doua maini fragile m-au cuprins de bustul gol...era ea.
-Buna dimineata,baby!
-Morning.
Ma saluta si ea,m-am intors cu tot corpul spre ea i-am luat fata in mainile mele si am sarutat-o pe frunte,iar ea mi-a zambit.
-Emm...vreau sa vorbim!
-Hamm...da spune.
-Stiu ca nu ne cunoaştem prea bine...dar eu vreau sa spun ceva.
-Damn...Justin,doar spune.
-Da...pai nu stiu daca iti msi amintesti de copilul ala de pe YouTube care canta melodia Baby.
YOU ARE READING
Believe -J.B
FanfictionNu trebuie sa-ti fie frica de ceea ce gandesti si de ceea ce simti...doar ascultati inima!