Godmorgen smukke. Vågner jeg ved min mor kommer ind og siger.
Det er mandag morgen, jeg skal i skole, jeg skynder mig ned i køkkenet og tager noget at spise. Klokken er 07.30 jeg skal mødes men Lærke om 20 minutter, hun er min bedsteveninde og vi har være veninder i snart 9 år, vi går i samme klasse, vi følges hver morgen til skole, og det eneste vi snakker om er one direction, vi er nogle af de største directioners, vi snakker for det meste om at vi gerne vil møde dem. Vi skal til koncert om 5 dage og vi glæder os så meget, vi har fået early entre og vi glæder os så meget.
"Vi ses!" Råber jeg til min mor, så tager jeg min taske på ryggen og så ud af døren.
Jeg mødes med Lærke da klokken var 07.50 vi har 15 min til at nå i skole, det tager os 5-10 minutter at tage i skole.
"Hej!" Råber Lærke og jeg begynder at løbe hen imod hinanden da vi så hinanden.
Vi havde begge en one direction trøje på, vi glæder os så meget til koncerten. Det er dog ikke vores første koncert. Vi var til koncert for to år siden og sidste år, og det var første gang vi skulle ind før alle andre.
Vi havde skrevet meget med andre directioners igennem Facebook som også skulle til koncert. Men deres billetter så anderledes ud, vores havde en guldkant og guldskrift. Så vi undrede os lidt, men vi tænkte ikke så meget over det, vi glædedes os bare.-----------------------
I skolen
Vi må sidde hvor vi vil i klassen, men Lærke og jeg sidder altid sammen, og vi sidder altid bagerst i klassen så vi kan snakke lidt om drengene, men vi følger selfølgelig med i timen.
Både Lærke og jeg fik 7, 10 og nogle gange 12 i vores fag.Klokken er nu 15:30 og vi har fri. Hver dag tager vi enten hjem til Lærke eller mig for at lave lektier, men da vi ikke fik lektier for i dag tog vi bare hjem til mig og lavede skilte vi skulle have med til koncerten, jeg lavede et til Niall og Lærke lavede et til Liam.
Jeg har været niallergirl fra starten og Lærke var zayngirl men siden han forlod drengene er hun blevet Liamgirl.Vi beslutter alting i sidste øjeblik. Klokken var blevet 20:15 og vi besluttede os for at sove sammen ind til vi skulle til koncert, så vi sagde til mine forældre at vi hentede Lærke's tøj og de bøger vi skulle bruge de næste dage.
Da vi kom hjem til Lærke stod hendes mor i døren da vi kom. Vi løb op på lærkes værelse og pakkede bøger computer og tøj. Vi gik ned til henses mor da vi havde pakket alle hendes ting, så sagde vi farvel og så gik vi hjem til mig igen.
Da vi kom hjem til mig var klokken 20:40 og vi havde besluttet os for at gå i seng kl 22:00-22:30 ca, så da vi kom hjem til mig gik vi op på mit værelse og begynde at spille sims, da klokken blev 22:00 besluttede vi os for at børste tænder og gå ind og se en film. Da filmen var færdig var klokken 23 og vi besluttede os for at gå i seng da vi skulle op kl 7:30, vi kunne godt stå op så sent da vi sov sammen, ellers plejede vi at stå op kl 7 og nogle gange skypede vi med hinanden om morgenen.Forfatter: Heii alle sammen, håber i kunne lide kapitel 1
I må undskylde for stave fejl, men jeg håber i kunne lide den.
Mvh Lea ✌🏻️
YOU ARE READING
Jeg elsker dig Niall Horan
FanfictionHvis du ikke kan lide hårde sex scener er den her DSV ikke noget for dig Niall Horan som Niall Horan Lea Maria Jensen som Lea Maria Jensen Lærke Johansen som Lærke Johansen Liam Payne som Liam Payne Harry Styles som Harry Styles Louis Tomlinson so...