Niall og jeg stod og krammede, jeg trak mig fra krammet og kiggede ham ind i øjnene, jeg gav ham et 'jeg siger lige farvel til de andre blik' han nikkede som svar. Jeg gik så over og krammede de andre, da jeg var færdig med at kramme dem gik jeg tilbage til Niall, jeg begyndte at græde igen og kiggede ned i gulvet hvor jeg prøvede at skjule min sorg, men det gik ikke så godt hans to dejlig varme fingre kom igen under min hage og Niall sagde det samme som da han krammede mig for første gang "ssssh baby Girl i love you, don't forget that" jeg kiggede op på ham og gav ham et blidt kys på læberne, og han sagde at når de var færdige med koncerten skulle pigerne og jeg komme om til dem igen. Vi blev meget glade alle sammen og jeg kyssede Niall som tak og det var et meget intimt kys som udviklede sig til et snav og Niall og jeg væltede ned på sofaen hvor jeg lå oven på ham og mine fingre var i hans dejlige blonde hår og hans hænder var på min ryg og sneg sig stille og rolig længere ned mod min røv. Men vi blev igen afbrudt af Harry som sagde "ej ik nu igen, gem det til hotel værelset senere" grinte han, Niall og jeg træk os med blev liggende og jeg lagde mit hoved på hans bryst og både Niall og jeg var helt flade af grin. Da jeg lå hos Niall lukkede jeg øjnene et kort øjeblik inden der var en af deres guards som kom ind og sagde "jeg må desværre skuffe jer de damer, men jeres tid er slut" og drengene forklarede at vi havde fået lov til at komme herom igen efter koncerten, og så sagde Mark at hvis vi blev sående efter koncerten ville han hente os og tage os med om til drengene igen.
Inden vi gik gav jeg Niall et hurtigt kys på kinden og han genvalg med en dejligt varmt 'HoranHug' jeg smilte og sagde "vi ses senere Horan" han sagde bare "vi ses smukke" og jeg blev helt rød i hoved og jeg begyndte at græde.
Da vi Jon ud til scenen igen var vi de eneste, og vi kom om på den anden side af hegnet og der brød jeg helt sammen, Laura og Lærke var meget hurtige til at samle sig om mig og trøste mig og sige at vi jo kom til at se dem efter koncerten og at jeg jo bare kunne skrive til Niall, og jeg tog med det samme min mobil op og skrev til Niall.~Niall's synsvinkel~
Bip...bip... kom der en lyd fra min mobil
Lea: Hey boy, miss you! Stod der i beskeden
Nialler: Hey Girl, miss you 2 can't wait to see you aften the concert! Skrev jeg tilbage"Hva så mate?!" Kom Liam hen og sagde? Jeg svarede bare og sagde jeg savner hende, og så kunne jeg mærke noget varmt ned af min kind, jeg begyndte at græde. Men jeg tørte hurtig min tåre væk, da der tikkede en besked ind det var fra Lea, hun skrev hvor de stod og at der var begyndt at komme mange mennesker og de blev presset op af hegnet.
Jeg blev meget nervøs og skrev kg spurgte hende om hun var ok og om hun kunne få luft. Hun svarede meget hurtigt at hun var ok og hun kunne godt få luft.~Lea's synsvinkel~
Jeg svarede Niall tilbage at jeg var helt ok og at jeg ikke kunne vente med at se ham igen og skrev self også hvor vi stod så han kunne komme hen til os.
Lige pludselig begyndt alle at skrige og vi kiggede op på storskærmen og deres intovideo blev sat i gang, og røgmaskinen oppe fra den storescene begyndte og alle skreg og jeg begyndte at græde for jeg skulle se min Nialler igen! Uhhhh jeg kunne ikke vente, Lærke og Laura stod ved siden af mig og de græd også, da drengene kom ned til den lillescene Tog Niall sin mobil op og kiggede vores beskeder igennem og da han havde læst den besked hvor der stod hvor vi står gik han hen til os, jeg vinkede og lavede fingre kys til ham og han lavede tilbage til mig, der var selvfølgelig en masse piger der skreg og græd rundt om mig. Ligepludselig ik Niall ned i hug og snakkede med en af vagterne der stod, og han pegede på mig og jeg blev helt like? Really me?! Så sagde vagten bare til mig, "KOM OVER HEGNET SØDE, DU SKAL LIGE OP PÅ SCENEN TIL NIALL!!" Jeg opdagede først der at det var Mark, så jeg sagde ja og blev hevet over hegnet og op til min Nialler! Da jeg kom op på scenen blev jeg trukket ind i et 'HoranHug' og jeg kunne høre alle pigerne skrige. Jeg blev bare så glad at jeg begyndte at græde, og da Niall tørte mine tåre væk opdagede jeg at både Laura og Lærke også var oppe på scenen. Vi var oppe på scenen sammen med dem i 20 minutter og til sidst blev vi taget ned men vi var på den anden side af hegnet. Der var nu kun 14 minutter tilbage af koncerten og 14 minutter til jeg skulle holde om min Niall igen og 14 minutter til jeg kunne give ham den største møsser noglesinde!"We are one direction and its been A Plesure to meet you! Thank you!" Kunne man høre Harry sige i mikrofonen, og så kom Mark hen til os og sagde at vi skulle følge med ham. Vi gjorde som han sagde og fulgte med ham backstage, da vi kom der ud stod jeg og kiggede rundt men kunne ikke se et spor af drengene nogle steder. Men pludselig kunne jeg mærke nogle lidt kolde men ellers varme hænder på mine hofter, som får mig til at dreje rundt og så står jeg ellers og kigger ind i verdens smukkeste oceanblue øjne, de øjne som jeg har savnet alder mest, da jeg havde stået og kigget ind i dem i 2 minutter møder mine læber hans, og fyrværkeriet sprang i min mave, da vi trak os smilte vi bare til hinanden, Niall tog mig derefter i hånden og førte mig hen til deres tourbus som kørte til hotellet, pigerne skrev i vores gruppe at de tog hjem og nok skulle sige filminstruktør mor at jeg sov hos en ven som boede i Horsens da jeg selv ville fortælle hende om mig og Niall.
Da vi kom til hotellet gik jeg med Niall ind på hans værelse, hvor han smed mig på hans seng og vi lå og kyssede med vores kys udviklede sig til et snav. Det ene tog så det andet og pludselig lå Niall og jeg og tog hinandens tøj af, først tog jeg hans T-shirt af og så tog han min af.
~det hele kan godt blive lidt sex reallateret så hvis du har en sart sjæl så gå ned til det næste sort markeret du ser~Niall begyndte at kysse mig lidt op og ned af min hals som fik mig til at komme med nogle små stønne lyde, som åbenbart tændte Niall som begyndte at stønne, han tog sine hænder om på min ryg og klikkede min bh op og jeg tog mine hænder ned til hans bælte uden at bryde vores snav hvor vores tunger batlede mod hinanden om hvem der skulle vinde. Jeg lukkede hans bælte op og lyede hans bukser ned og tog dem af ham, så til sidst lå jeg i min g-streng og niall i hans boxershorts, han kiggede på mig og spurgte om jeg havde lyst og om jeg var klar, jeg nikkede bare som svar, jeg tog min g-streng af og han tog hans boxershorts af, og så tog han hans nedre mandlige køns del i hånden og tog den op i mig. Jeg havde ALDIG haft sex før så ja Niall tog min mødom. Det gjorde lidt ondt til at starte med men til sidst var det dejligt, han spurgte om han måtte hurtigere og jeg nikkede igen som svar, han begyndte at gøre det lidt hurtigere, og jeg stønnede meget højt, men pludselig hørte vi en banke på vægen og så stoppede vi et kort øjeblik og hørte efter og vi hørte bare harry's stemme råbe "Hey kan i ikke være lidt stille jeg prøver at sove?!" Niall og jeg begyndte bare at grine og så træk Niall sig stille ud ~ok nu kan i godt læse med igen~ Vi lagde os ned ved siden af hinanden og Niall vendte sig mod mig og gav mig et hurtigt kys på munden.
Jeg kom hurtigt i tanke om noget?! Vi havde glemt et kondom........Forfatter: Dam Dam daaaaam hvad mon der sker?! Håber i kunne lide dette kapitel 😏😏 nå ses
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeg elsker dig Niall Horan
Hayran KurguHvis du ikke kan lide hårde sex scener er den her DSV ikke noget for dig Niall Horan som Niall Horan Lea Maria Jensen som Lea Maria Jensen Lærke Johansen som Lærke Johansen Liam Payne som Liam Payne Harry Styles som Harry Styles Louis Tomlinson so...