Den nye pige

1.1K 14 0
                                    

Det var tirsdag morgen, Lærke og jeg vågnede ved min alarm gik i gang, klokken var halv otte, vi skulle være i skole 8:15
Vi gik ned i køkkenet og min mor havde stillet morgenmaden frem på bordet, vi fik cornflakes.
Klokken var nu blevet 7:40 vi skulle være i skolen om 25 minutter, så vi gik op på mit værelse og tog tøj og lidt makeup på. Så pakkede vi ellers vores tasker og ud af døren.

-------------------
I skolen
Vi sidder i klassen som selvanlig helt nede bag klassen. Vi sidder og er igang med at snakke om drengene, og i de samme går døren op og vores inspektør kommer ind af døren men en pige ved siden af os, og hun har en one direction trøje på, Lærke og jeg kigger på hinanden og med det sammen bliver vi enige om at hun skal med i "vores gruppe", hun så rigtig sød ud. Hun stile sig op til tavlen og introducerede sig selv.
"Hej, jeg hedder Laura, og jeg er 17 år gammel, og jeg kommer fra København." Sagde hun.
"Jeg håber i vil tage godt imod hende. Laura du kan sidde nede ved Lærke og Lea." Sagde vores inspektør.
Da hun satte sig nede ved os sagde vi pænt Hej, og snakkede lidt om drengene.
Da klokken ringede ud til det første frikvarter viste vi Laura lidt rundt på skolen. Vi viste hede kantinen og skole gården og de andre klasseværelser, vi snakkede rigtig godt sammen alle tre, og vi fandt ud af at Laura havde de samme billetter til koncerten som os. Så vi snakkede lidt frem og tilbage og vi lærte Laura bedre at kende, og hun lærte os at kende.
Vi besluttede os for at vores "lille gruppe" skulle hedde "de tre L'er", vi blev rigtig gode venner og fandt ud af at Laura boede tæt på Lærke og jeg, hun boede faktisktalt "i mellem" os.
-------------
Hjemme hos Lea.
Vi havde inviteret Laura med hjem til mig for at lave lektier, og selfølgelig snakkede vi om drengene,jeg fortalte at jeg var niallergirl og Lærke fortalte at hun var Liamgirl, vi fandt også ud af at Laura var Louisgirl.
---------------
Klokken var blevet 7 og Laura skulle til at hjem. Så vi sagde farvel og Laura gik hjem.
Lærke og jeg besluttede os for at se en film igen, da filmen far færdig var klokken 20:30 og vi var begge trætte, så vi Giuseppe på mit badeværelse børstede tænder og tog nattøj på. Da vi kom ind på vores værelse besluttede vi os for at gå i seng.
---------------
Klokken 10:40
Vi vågnede ved min mor kom ind og sagde godmorgen til os.
Vi så på vores mobil at vi havde sovet over os. Men min mor sagde at det var ok, og at vi fik en fridag og hun havde snakket med Lærke's mor og at det var ok med hende.
Vi skrev til Laura i vores messenger gruppe at vi ikke kom i dag, og det var ok med hende.
Hun var selfølgelig også venner med de andre i klassen, og hun var også rigtig gode venner med Rikke som gik i vores klasse, Rikke var den yngste i klassen hun var 15 år.
Både Lærke, Laura og jeg var 17
Vi tre var de eneste der var directioners i vores klasse, men det gjorde ikke så meget, vi havde hinanden at snakke med dem om.
Der var nu kun 3 dage til vi skulle til koncert! Vi glæder os som en sindsyg, vi havde aftalt med Laura at vi alle tre skulle følges til koncerten, og på vores billetter stod der at vi skulle møde op ved arenaen i Horsens der hvor koncerten skulle afspilles kl 13:30. Men de andre som servanda early entre skulle møde kl 16. Så vi undrede os lidt men det var ok, vi tænkte ikke så meget over det. Vi glædede os bare.
Vi havde aftalt at vi skulle sove sammen med Laura her de sidste dage op til koncerten, så efter skole ville hun komme hjem til os.
Klokken er nu 13:30 det er den tid vi får fri onsdag, torsdag og fredag får vi fri kl 12:30
Laura har været hjemme og pakke ting, og selfølgelig alle de ting hun skulle bruge til koncerten.
Så da hun kom hjem til os havde vi pustet en luftmadras op til hede i mellem min og Lærke's seng. Vi fik redt op til Laura, lige som vi var blevet færdige kaldte min mor "DER ER MAD!" Vi løb om kap ned til bordet, og selvfølgelig vandt jeg. Jeg kommer altid først. De kalder mig "Hurtig Horan", jeg syntes det var sjovt men også sødt. Vi havde hver især 1D kælenavne der passede til deres efternavn Lærke's "Pylre Payne" Laura's "Torden Tomlinson" og selvfølgelig mit "Hurtig Horan" hahah
Da vi var færdige med at spise gik vi ind i stuen og så en film, det var selfølgelig drengenes film "This is us" vi elskede den film, da den var færdig var vi alle trætte, og vi besluttede os for at gå op og gøres os klar til at gå i sneg, vi børstede vores tænder og tog nattøj på. Vi gik så ind på mit værelse og bare lå og snakkede om drengene og om vores mærkelige billetter.
Da klokken blev 23:30 fik vi alle tre "sukker shok" og vi syntes alt var sjovt, vi flækkede af grin over ingen ting.
Men da det var faldet lidt satte jeg min iPad til mit appel tv, der så vi nogle videoer af drenge, og pigerne ved hvor meget jeg er forelsket i Niall, og jeg smeltede selfølgelig smeltede jeg bare niall var med på et lille klip, og de syntes jeg var så sjov hver gang det skete, sagde de bare "nurgh hvor sødt, hun drømmer om ham" og så griner de bare af mig.
Klokken var 00:00 inden vi sov. Godnat.

Forfatter: Heii, håber i kunne lide dette kapitel, igen undskyld for stavefejl og alt det andet...

Regner med kapitel tre kommer ud i morgen. Ses Kh Lea

Jeg elsker dig Niall HoranDonde viven las historias. Descúbrelo ahora