Pause eller Ej?

337 7 0
                                    

Det var blevet aften og mørkt, lærke og jeg var der hjemme og så en film, men Lærke var faldet i søvn på min sofa, jeg besluttede mig for at gå ud og finde Niall , jeg tog min mobil og nogle penge og så gik jeg ellers mod byen, jeg ville finde Niall jeg ville finde ud af hvad der var galt med ham, han havde opført sig mærkeligt her de sidste timer, han svarede mig koldt og afvist mig når jeg ville give ham et kys eller når jeg var ked af det. Han var bare kold, og det gjorde virkelig ondt på mig. Det ved Niall også godt, og han vidste at det sårede mig. Men da jeg var noget et godt stykke ind i byen, og jeg var kommet til den første bar/pop gik jeg der, og ganske rigtigt så jeg min dejlige dreng sidde i baren med en eller anden blond tøs, og jeg gik direkte hen på den plads ved siden af Niall hvor han self sad med ryggen til, og han sad og flirtede med hende... jeg prikkede ham bare på skulderen og da jeg fik øjnekontakt med ham og kiggede ind i hans blå øjne brød jeg sammen og løb ud, men lige i det jeg var tæt på at nå døren løb jeg lige ind i Liam, han tog bare fat i mig og spurgte hvad der var galt og jeg fortalt alt hvad der var sket, og han kørte mig hjem. Da vi kom hjem igen var jeg helt opløst i gråd, Liam beroligede mig bare ved at sige at han hentede Niall, og lige inden han gik ud af døren gav han mig en af Nialls hoddies som jeg kunne sove i. Liam vidste at jeg elskede Nialls hoddies med duftens af en blanding af Niall og hans Hugo Boss parfume. duften fik mig til at føle tryghed, så lagde jeg mig op i hans seng og bare duftede til hans dyne og hans pude, der gik ikke længe før jeg var i drømmeland, og det var den mest fantastiske drøm noglesinde.

Men pludselig mærker jeg en der ligger sig i sengen, jeg tænker at det nok bare er Nialls hund Rollo, så jeg ville finde ham og kæle med ham, men da jeg åbner øjnene så var det ikke Rollo, det var Niall, så jeg lagde mig bare tæt ind til ham og til min store overraskelse lagde han sine arme om mig, og jeg blev bare over løkkelig, og så begav jeg mig stille og roligt op til hans ansigt, og jeg blev så glad da jeg endelig efter lang tid mærkede hans bløde læber mod mine igen, jeg havde savnet dem så meget, og det overraskede mig da han kyssede mig tilbage.
Jeg udløste bare det største smil på mine læber, men jeg tænkte selfølgelig ikke over at han havde drukket. Trygheden der var der ved at ligge tæt på ham igen var bare så dejlig.

-------- næste morgen----------

Jeg vågner med et sæt da Niall bare råber "HVAD FANDEN LAVER DU HER?! SKRID DET MIT VÆRELSE!!!"
Jeg løber bare forvirret ud af hans værelse, med tåre trillende ned af mine kinder, og Liam kom løbende op til mig, han var hurtig til at trøste mig. Jeg håber ik Niall havde lagt mærke til jeg havde en af hans hoddies på, for den var så behagelig at have på, duften af ham og hans Hugo Boss parfume gjorde mig så tryg. Jeg ville bare ikke miste ham, han betød så meget for mig.

Forfatter: Hej pepz, Sorry for ikke at have opdateret jer i laaaang tid, men jeg har bare haft en masse i klemme så mange gange sorry håber i forstå mig....
Og hvad tror i der sker med Lea og Niall? Bliver de sammen eller slår de op??
Håber i kunne lide kapitlet det er lidt kort

Jeg elsker dig Niall HoranWhere stories live. Discover now