Stošedesátšest

1.3K 73 2
                                    

"Ukaž Fleur, chci se taky podívat."

"..."

"Proč může Goofy stát na dvou, zatímco Pluto na čtyřech? Vždyť jsou oba psi. Děláš si legraci? Takový blbosti."

"Hm."

"No nene! Velký nadpis přes půl stránky: Můj první polibek!"

"Ježiš to nečti!"

"Ráda se o tobě něco dalšího dozvím má milá kamarádko, takže ticho."

"..."

"Cituji. Milý deníčku, dneska jsem dostala svůj první polibek! Byl to nepopsatelný zážitek! Polibek od Michaela Dolana, od tajné lásky všech dívek sedmého ročníku. Díky intenzitě našeho polibku jsem zjistila, že mu chybí pár zubů, ale to nevadí. Celou dobu mi hrozně funěl do tváře a když jsme se od sebe odtáhli, byla jsem celá oslintaná. Bylo to dokonalé."

"..."

"Děláš si prdel Fleur?" smích.

"No co... Bylo mi třináct! Ježiš to je tak trapný, teď díky vzpomínce na Michaela Dolana nebudu spát!"

❤❤❤
Ahoj všichni, chci vám nesmírně poděkovat, protože dneska jsem se dostala s tímto příběhem na 1. příčku v Teen fikce!!!! Je to něco neuvěřitelného a mám obrovskou radost a stálý úsměv na tváři...

A jako poděkování připravuji další příběh!!! Bude to sice něco úplně jiného, ale doufám, že si to také zamilujete :) Už brzy ho budu mít připravený, takže se snad máte na co těšit :)

Děkuji vám a moc vás miluji ❤❤

Jessica and Grayson [Short Story] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat