Shay Pov:
When I Seen Deyonte Face ,I Just Froze .... We Just Stared At Each Other ,Then He Gently Grabbed My Hand & Asked To Speak With Me . I Gave Bre To Erica & Walked Off With Him . We Stood Silent For A While Then He Asked "How You Been ", I Said Good & You ? We Conversated For About Twenty Minutes Then The Question That I Had Been Dreading Came Up . He Asked Me ,"When Did You Have A Baby ", I Mumbled 2 Years Ago & He Then Looked At Me With The Most Meanest Mug On His Face Ever . He Then Said ,"So That's My Child ", I Said Yes & I Had Barely Got The Word Yes Out Before He Took Me By My Shirt & Gripped My Neck & Said Why In The Fuck Didnt You Tell Me I Had A Child . I Was Crying & He Then Gripped My Neck Harder & Said Answer Me ,& I Finally Choked Out I Tried . He Then Asked How I Tried & I Simply Said I Called You Over & Over But You Never Answered . He Then Apologized & Asked When Can He Meet Her . I Gave Him My Number & Told Him To Meet Me At Atlanta Grand Park At 2 Next Saturday . I Then Told Him GoodBye & Went Back To Meet With Erica Them . We Sat At The Foodbar Eating Subways , After We Finsihed,We Parted Our Ways & Headed To Our Destinations.Deyonte : After I Finished Talking With Shay , I Started To Feel Bad Cause I Promised Her I Was Gonna Be There No Matter What & I Wasn't , When I Seen Her It Was Like I Froze , I Was Happy To See That Girl & As Soon As I Seen Her I Said I Gotta Get Her Back Cause My Feelings I Developed For Her Started To Come Back .
Deyonte : Wassup Everybody I'm Deyonte,Shay's Ex Best friend . I'm 24 Years Old & Have A Tattoo Shop WithMy Brother Dave . I'm My Parents Only Child & My Mom Died & My Dad Never Gave A Fuck About Me .
YOU ARE READING
No Matter What
Novela JuvenilDeyonte & Shay Has Been Best -Friends Since High School ,But They Ended Up Drifting Away From Each Other After Deyonte Moved . 4 Years Later Deyonte & Shay Meet Again & They Start To Develop Feelings For Each Other . Will They Be Able To Stick Tog...