Two Days Later
Erica Pov:I Woke Up This Morning With My Phone Buzzing ,It Was My Boyfriend Dave Calling Me .I Picked Up The Phone & Called Him Back But Got No Answer So I Went & Got Bryson Up & Bathed Him .Once I Finished Bathing Him ,I Called Dave To Come Get Him So He Could Get A Hair Cut . As I Waited On Dave To Come ,I Made Some Chicken Alfredo & Sweet Peach Tea . Soon The Food Was Done & I Fed Byson ,After I Fed Him Dave Pulled Up To Come Get Him,After They Left I Cleaned The Whole House & Then Hopped In The Shower .After I Got Out The Shower & Dressed In My Black Bodysuit. There Was A Knock At The Door ,It Was Dave Back With Bryson .He Walked Upstairs & Carefully Laid Bryson Down & Then Walked Back Downstairs & Gave Me A Kiss & Told Me He Was Heading To His Shop . I Sat Down & Watched Tv For About Twenty Minutes Then My Best friend Shay Called Me Telling Me She Was Outside . So She Came Inside,Her & Her Beautiful Baby Bre'Asia .They Walked In & We Went And Sat On The Couch Gossiping & Watching Brotherly Love . Hours Had Passed & We Had Rolled Up A Blunt & Listened To Music As The Children Slept .
3 Hours Later We Woke Up & Heard Cries .It Was Bryson & Bre . We Changed Their Diapers & Erica Went In The Kitchen & Made Spaghetti .After The Food Finished We Fed Them & Watched Tv . The Kids Was Playing In The Playpen So I Decided I Could Talk To Erica ,I Started Telling Her How I Been Thinking About Deyonte & How I'm Starting To Develop Feelings For Him & She Made Me Call Him & He Also Felt The Same Way ,So He Came Over & We Talked .
He Stayed Over For About 3 Hours Then He Gave Me A Kiss & Left Out . I Then Went & Got My Daughter & Headed Home ,We Made It Home & I Carefully Laid Bre In Her Bassinet & Then I Went And Poured Me A Glass Of Lemonade & Sat On The Couch & Start Studying For My Big Test I Had Coming Up I Had To Do . Finally After Three Hours Of Studying ,I Tried To Lay Down But Was Awaken By Bre Cries,So I Got Up & Poured Her Some Milk Inside Her Sippy Cup Then Layed Her On My Chest Until She Fell Asleep .Thirty Minutes Later She Had Fallen Asleep So I Wrapped Myself In The Covers & Fell Asleep .
YOU ARE READING
No Matter What
Teen FictionDeyonte & Shay Has Been Best -Friends Since High School ,But They Ended Up Drifting Away From Each Other After Deyonte Moved . 4 Years Later Deyonte & Shay Meet Again & They Start To Develop Feelings For Each Other . Will They Be Able To Stick Tog...