Baekhyun home...
Baekhyun membuka matanya perlahan-lahan..terasa berat...mmmmmm...baekhyun menggeliat..dengan pantasnya dia bangun dari tidurnya dan terus duduk..dia memandang jam di dindingnya..
Baekhyun:awal lagi..urrgggghhhh malasnya nak pergi seminar tu..nasib seminar tu buat kat skola..(Trowback)
Cikgu park:ok semua..tau kenapa cikgu panggil berkumpul kat dewan sekarang ni?
Semua murid menjawab"taakkkk!!"
Cikgu yoo:ok..minggu depan ada seminar yang di anjurkan oleh pihak kementerian pembelajaran..semua pelajar tahun ke-3 akhir wajib mengikuti seminar ni yang akan berlangsung selama 14hari...kami pihak guru2 dah memutuskan siapa yang akan jadi AJK2 untk seminar ni..untuk pengerusi,disandang oleh baekhyun dan timbalannya bomi..tiada bantahan..dan untuk para Ajk,kami akan lekat kan kat papan kenyataan lorong depan sekola nanti..ok semua boleh bersurai..and thank u..mr.yoo berkata dengan tegas..ketegasan mr.yoo memang tidak di nafikan..di sebabkan oleh ketegesannya itu,dia di lantik sebagai ketua guru disiplin...
Semua pelajar tidak dapat menyuarakan pendapat dan hanya mampu menurut..Baekhyun:arrrgghhh!!teriak baekhyun dari selesai mengelamun..
Mr.byun:tok..tok..baek??kenapa ni??baek ok??
Baek:dae appa..gwenchana..geok cheongmal appa..
Mr.byun pun berlalu pergi...Suasana di meja makan
Bomi:morning appa,omma!!menyapa mr,and mrs byun lalu menghadiakan ciuman ucapan selamat pagi..mr,dan mrs byun tersenyum dengan gelagat bomi..sifat manja bomi itu sedikit sebanyak menceriakan suasana di rumah mereka setelah hampir 3bulan bomi tinggal di rumah mereka??
mr.byun:morning sayang..baekhyun mana??
Bomi:mm..tadi masih kat atas sambil bibir comelnya mengunyah bread..
5minit kemudiaaann...
YOON BOMI!!!!!!teriak baekhyun.
Bomi tergelak dan dengan pantasnya dia mencapai beg sekolahnya dan berlari menuju ke pintu utama..
Bomi:bye omma,appa...sambil berlari..
Mrs.byun:ni pasal kenakan masing2 la ni. Semalam bomi,pagi ni pula baekhyun..ape nak jadi ja dengan diorang ni..
Mr,dan mrs byun hanya menggeleng..pening memikirkan hal anak2..
YOU ARE READING
I'm So Lonely
FanfictionBomi Baekhyun Chanyeol Eunji Kai Naeun Sehun Hayoung Kyungsoo Namjoo