bomi pulang kerumah dalam keadaan basah.
baekhyun:jagiya?awak dari mana?kenapa awak basah ni?
(bomi menatap suaminya dalam pandangan kosong) ..
bomi:awak nak makan?
baekhyun:tak nak..baekhyun mendekati isteri kesayangannya..isteri yg xda akan mungkian dia khianati..sungguh dalam cinta baekhyun buat bomi..dia memeluk bomi sambil mengelus lembut rambut isterinya..atuh air mata jantannya..
baekhyun:i love you..love you so much more than anything jagiya..mianhae..apa yang awak lihat dekat office tadi tu smua salah faham..taeyon saya dah pecat..tapi belum sempat saya nak pusing dia dah kiss saya dulu..
bomi:(memukul bahu suaminya dengan kuat)
baekhyun:ahhhh!!sakit lah jagiya!!
bomi:biar!!lain kali jangan buat macam tu..tau tak betapa sakit perasaan saya..saya terlalu sayang awak sampai saya tak sanggup nak marah kan awak..awak tau tak saya menangis kan jalan raya sebab awak je..malu la saya..(sambil menangis)
baekhyun tersenyum melihat gelagat comel isterinya..
dengan pantasnya dia mencium bibir isterinya..'CUPP'..
pov(saya sayangkan awak bomi sampai hujung nyawa saya..tidak akan ada satu pun yang boleh pisah kan kita..i love so much..awak lah cinta pertama dan terakhir yang ada dalam hidup saya..menyakitkan perasaan awak adalah satu kebodohan yang saya buat dan tak pernah termaafkan..)hi guys..lama tak sambung cerita ni..saya pun tak tau bila nak habis..maybe dalam a few chapter lagi..love u guys..
YOU ARE READING
I'm So Lonely
FanfictionBomi Baekhyun Chanyeol Eunji Kai Naeun Sehun Hayoung Kyungsoo Namjoo