Chanyeol:ya!! byun bacon palliwa..
Baekhyun:ya!!!yeoda!!
Suho:ya ya yah!geimanhae..palli..
Chan+baek:dae hyung..Sehun yang masih mamai menegur suho ...
Sehun:hyung?pegi mana??
Suho:(sedang sibuk online facebook)hyung,baek,and chan ada fotoshoot..
Sehun:mwo!!!!??ya hyung kenapa saya tak ada??Suho dengan wajah selamba mengetuk kepala sehun menggunakan handphone nya..
Suho:yah!tak paya teriak boleh ka...ni untuk orang dewasa..bukan budak2 macam kamu ..
Sehun hanya mencebik sambil menggosok2 kepalanya yang diketuk oleh suho..
Chanbaek:ready hyung..
Suho:mmm..ok..kaja!!
Baekhyun:(memandang sehun)bye...
Sehun:mmm..(membuat muka sedih)Suasana dalam kereta..chanyeol dan baekhyun berasa teruja...sepanjang perjalanan chanyeol dan baekhyun hanya menyanyi sehingga lah mereka sampai ke destinasi yang dituju..
Chanbaek:yeah!!!sampaiii"!"
Mereka pun turun dari kereta dengan perasaan yang teruja..
Baekhyun:mwo!!sekolah??
Chanyeol hanya melopong..
Suho menampar pipi chanyeol.
Suho:tutup mulut tu..
Baekhyun:yah!! Hyung...apa ni???
Chanyeol memandang suho dengan pandangan yang penuh dengan tanda tanya..
Chan:hyung..bukan hyung cakap tadi fotoshoot ka??
Suho:mmm..tapi bukan kita...orang lain..kita tukang gambar je..
Baek:mwo..mworago??yahhh..hyung...wahhh...jinja...
Chanyeol:hmmmmmm...huh....aish!!!jinjan..
Suho:bwo??palli...dah lambat ni..Baekhyun dam chanyeol hanya mampu menurut..
Suasana di dalam apartmen suho..(semua ahli kumpulan exo menginap di apartmen suho)
Xiumin:yah!!wae??kenapa muka tu masam je??
Sehun:suho hyung,bacon hyung,yoda hyung,..pegi fotoshoot..tak bawa kita pun...(berkata dengan nada yang lemah)..
Tao:(ketawa terbahak2.)bukan diorang la...orang lain..diorang tu tukang gambar je la..
Sehun tersenyum jahat...To be continued...
YOU ARE READING
I'm So Lonely
FanfictionBomi Baekhyun Chanyeol Eunji Kai Naeun Sehun Hayoung Kyungsoo Namjoo