Totul a inceput acum 2 luni, eu, cu niste prieteni (fosti, pentru acuma nu mai sunt cu multi dintre ei) am creeat o mafie, numele mafiei era "The dead Coffins".
Totul era bine si frumos, eram multi, ne distram mai mereu, si aveam o groaza de activitatii, dar se pare ca eu eram cel mai lenes ( nu mi se pare nimic anormal la asta, desii, habar nu am cum m'am apucat sa scriu ) mereu aveam ceva de munca, dar mai nici'o data nu faceam. Eu eram in mafie, cum sa zic, eram ca un al doilea lider, primul lider era Haruno Iuri. Ea era aproape ca un dictator, daca ceva nu ii convenea, omora toti oamenii din mafie, si incepea torturandui usor usor. Dupa ceva vreme apare la usa noastra un nou mafiot, nu era de mult intrat pe piata, dar se pare ca se descurca cat de cat, numele lui era Dima Fallbaster. La inceput eram impotriva acestui lucru dar se pare ca pana la urma l'am primit in mafie, altii cu bine, altii cu rau, eu eram indiferent, nu stiu de ce, dar nu mi'a pasat atunci.
Dima era tipul de om care punea mult la suflet si nu ii era frica sa isi expuna punctu de vedere, fapt ceea ce a dus la o cearta frecventa intre el si dictatoarea Iuri. Mafia era linistita, poate nu chiar asa, cu mici incidente dar sub dictatura Iuri, mergeam cat de cat ok, evident eu tot lenes am ramas.
Intr'o zi, am aflat ca o anumita parte din mafie facea parte si din alta mafie, adica ei complotau in 2 mafii, eu luand atitudinea de lider, i'am pus sa se decida din ce mafie vor sa faca parte, toti au fost de acord sa ramanem in "The dead Coffins", dar Dima nu a foat de acord cu mine, ceea ma iritat si asa usor am inceput o cearta (prima mea cearta cu Dima), pana la urma el exprimandu'si punctul de vedere, Iuri, a intervenit ai ea, si sa pornit o adevarata cearta, in final, s'a ajuns la o concluzie cum ca 1-2 au parasit mafia pentru celalalt grup, iar Dima daca nu ma insel a fost dat afara, sau a plecat de buna voie, nu imi aduc bine aminte.
Dupa 2-3 zile de la incident, Dima ii cere aprobarea Statului Mafiilor, pentru a'si infiinta o noua mafie, ei au fost de acord, si asa mafia lui Dima a luat fiinta. In decurs de 2-3 zile, au venit foarte multi mafioti in mafia lui, dar nu stiu cum am aflat ca ca o data s-a vorbit despre mine in aceea mafie si am fost injurat so batjocorit. Dictatoarea Iuri, avand spioni infiltrati acolo, a aflat si mi'a dat de veste, ceea ce a izbucnit un scandal in Statutul Mafiilor. Eu, Dima si Iuri am purtat o lunga discutie despre asta, in care Dima fusese acuzat de incalcarea legilor, in final s'a ajuns la concluzia ca, Dima va fii executat in scurta vreme public.Inainte ca Dima sa fie executat public, dictatoarea Iuri m'a chemat la o sedinta unse imi spusese ca eu voi fii responsabil de ce se v'a intampla cu el, orice ar fii, eu ii decideam soarta. Afland acest lucru, am mers sa port o discutie lunga cu el, in final, l'am lasat sa scape cu viata si l'am reintrodus in mafie noastra, evident mafia lui a fost desfiintata iar ceilalti au fost dati disparuti. In final, l'am reintrodus pe Dima in baza de date a Mafiei, si l'am facut mana mea dreapta, dar se pare ca pana la urma el nu era acelasi, deai vina ii era iertata, ceilalti mafioti il dispretuiu pentru ca el avea curaj si ambitie iar ceilalti nimic.
Incetul cu incetul, timpul trecea iar dictatura lui Iuri crestea constant, a ajuns la un asa nivel incat daca cineva ii raspundea negativ, era executat ( ultima executie daca imi aduc bine aminte, a fost acum 2 zile cand Iuri s'a emervat si pe primul care l'a gasit in cale, l'a impuscat mortal in cap fara a avea vre'o vina, va da'ti seama ca deja aceasta dictatura a ajuns la cote foarte alarmante) iar ceea care a fost executata a fost o fata de doar 15 ani care a vrut sa isi viziteze prietena, dar cand Iuri a auzi asta, a scos'o afara si a exilat'o intr'o pestera.
Vazand ca aceasta dictatura deja o i'a razna, am vrut sa refacem o alegere a sefului mafiei, Iuri auzind acest lucru, mi'a luat toate armele si m'a dat afara, ceea ce m'a infuriat extrem de tare (iar de aici va incepe adevarata lupta de putere), in acel moment m'am decis sa o detronez si sa o dau afara din statutul mafiei si sa preiau conducerea. Avandu'l in interior pe Dima, (cu el am ajuns sa ma inteleg foarte bine) i'am povestit despre ceea ce vreau sa fac si cum sa o distrug pe Iuri, el a fost de acord si asa usor usor am pus planul in aplicare.
CITEȘTI
~Mafia-Law~
ActionTotul s'a intamplat la sfarsitul lunii Iulie, eu am luat multe decizii proaste si am desfiintat grupuri si am facut rascoale, am detronat o persoana impprtanta si am intrat eu la putere, dar tot raul spre bine, cu ajutorul meu "Anime-Law" a luat fii...