Capitolul 2-Distrugerea

82 7 10
                                    

Din spate lor fara sa imi dau seama sare catre mine o persoana putin mai intunecata, cutitul era tintit catre gatul meu, dar in ultima faza am reusit sa ma feresc putin si sa scap fara vre'o rana, dar fara sa realizez, in spatele acelei persoane mai era una, si'a ascuns prezenta atat de bine incat nu mi'am dat seama ca erau 2, vazand ca acel cutit se indreapta catre mana mea incerc sa ma feresc iarasi dar de data asta fara prea mare succes si reuseste sa ma taie pe brat. (Cand zic taietura ma refer ca, cam 2 cm din piele era dusa)

Dima vazand ce s'a intamplat, sare imediat in fata mea sa ma protejeze si sa le explice celor 2 cum ca de acum vom lucra impreuna, desi nu le prea placea lor ideea nu aveam de ales. Din cate auzisem acele 2 persoane aveau numele Aki si Levy (poreclele), ei 2 nu suportau sa aiba "intrusi" in mafia lor, dar de data asta nu prea aveau de ales.

Cred ca am uitat sa ii prezint pe membrii acesti mafii, asa ca o sa incep acum:

1. Dima-Liderul mafiei
          El era genul de om fericit, saritor sa ajute la orice, dar avea un singur licru tabu, nu te puteai lua de proetenii lui, daca o faceai, in secunda 2 te puteai trezii mort. El avea parul scurt brunet, ochii caprui si un fizic de invidiat, si cand spun asta ma refer ca el chiar se vedea ca face antrenament in fiecare zi.

2. Mira
      Ea era genul de tipa cu nasul pe sus, care mai mereu trebuia sa fie aranjata bine, nu ii pasa ce se intampla cu restul atata timp cat arata bine. Avea parul lung si dat pe spate saten si ochii ei erau de culoare verzi.

3. Lucy
      Ea era fata care incerca sa'si ajute colegii la ceea ce puteau si meru incerca sa pastreze curatenia in local, dar nu prea reusea. Ea avea parul lung, brunet si o figura super draguta, avea ochii caprui, dar mai mult spre negru.

4. Levy
      Ea era tipa care nu suporta sa vada membrii noi in mafie si era genul de fata retrasa, care doar tace si face, nu prea aveai ce discuta cu ea. Ea avea parul foarte lung si brunet, avea un corp foarte atletic ai frumos, ochii caprui si avea sanii foarte mari, si cand zic mari, chiar erau, chiar as fii vrut sa ii ating "din greseala".

5. Lia
      Ea este singura fata despre care nu stiu nimic, se invaluia in necunoscut si nu aveam cum sa ma aproprii de ea bici daca as vrea. Avea parul scurt, saten iar ochii ei erau caprui.

6. Gajeel
      El era tipul prietenos cu care puteai discuta orice, puteai face orice fel de gluma ca nu se supara, ba chiar ii facea placere, avea un corp bine facut, se vedea ca alearga aprope in fiecare zi si avea o freza de tip afro sa nu mai punem faptul ca avea niste pantaloni de te facea sa razi.

7. Ace
      Ace era genul de tip tacut care mereu isi vedea de treaba lui, puteai vorbii cu el dar nu prea mult, pentru ca el mereu facea exercitii fizice, si cand zic asta ma refer ca avea un asa corp incat putea sa participe diferite concursuri, ba chiar era invitat mereu dar nu putea sa accepte din cauza mafiei.

8. Loke
       Pe loke nu l'am putut vedea prea bine, dar din cate imi amintesc era foarte inalt si avea parul vopsit in portocaliu, vedeam mereu ca se tine dupa Lucy, dar repede au iesit din peisaj.

9. Aki
      Aki era genul de om care efectiv nu ii pasa de nimeni si nimic, orice ar fii fost, pentru el era totul relativ. Era inalt, avea parul lung si avea ochii negrii, cred ca daca nu ma insel chiar viata lui de dinainte era ca si ochii lui.

10. Tsuna
        El era al doilea dupa Dima la conducere, era tipul care facea strategiile de atac, se ocupa cu administrarea mafiei si de obicei rezolva problemele pe plan extern. Era un tip mai mic de statura dar avea o minte super mare, avea ochii caprui si parul tot parca vopsit intr'o culoare, nu stiu si nici nu am habar de ce.

 Era un tip mai mic de statura dar avea o minte super mare, avea ochii caprui si parul tot parca vopsit intr'o culoare, nu stiu si nici nu am habar de ce

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
~Mafia-Law~ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum