5.BÖLÜM

16 0 0
                                    

Beynim eror veriyordu..

'iyimisin ' sana diyorum abi.
karşımdaki yabancı adam resmen donmuştu. Ben napacagımı
bilmiyordum ellerimle ona dokundum itikledim fakat yine aynıydı tık yok.
Elimi kalbinin oraya dogru tam koyacaktımki, kolumu tuttu ben tabi korkudan üç buçuk atacagım yerde çıglıgı bastım.
kolumu morartmıştı bu nasıl bi güç.
'bırak kolumu 'aglamaklı bi sesle konuşuyordum çok acıyordu kolum.
' kusura bakma yalnışlıkla oldu' dedi adam bana bakarak.
o kadar dolu dolu bakıyorduki ağlıycaktım onun adına.
'bişey olmaz' diyip geçiştirdim.
İyimisin şuan ewet daha iyiyi dedi sırıttarak.
Ben söze girdim 'şey siz delimisin yoksa yalnışlıklamı bu odaya geldiniz' dedim biraz ciddi biraz korka korka.
Bi insan bu kadar tatlı gülümsermi bi yaş süzüldü gözümden .
'iyimisin dedi bana bakarak '.
' gülüşün aynı babam' diyerek yutkundum.
Onun gülen yüzü soldu 'bana hatırlat o zaman baban gibi gülmeyeyim'.
O da sırıttı bende. 'ben sizi birdaha göremeyecegim için istediginiz kadar gülün' dedim ona bakarak oda bana
'sık sı-' derken müdür geldi 'bakıyorumda iyi anlaşmaya başlamışsınız' dedi ben hemen lafa girdim 'yalnış geldi galiba müdür bey'.
' hayır kızım siz kuzensiniz ' ne ne olamaz! Diye bagırdım..
birden etrafım kararmaya başladı dengemi kaybettim tam düşecekken biri beni tuttu .
...........
İyimisin dedi biri bana gözlerimi yavaşça açtım' ne işin var burda git sakın gelme seni görmek istemiyorum ' dedim çok öfkeliydim.
' şimdi ne hakla buraya gelirsin eskiden nerdeydin bumuydu senin kuzenligin seni ve lanet aileni istemiyorum gitt 'bir yandan konuşuyordum bir yandan aglıyor ama elimde degildi işte.
Çaresizce bana baktı' ben sizi bilmiyordum seni anneni babanı baban ile annen kaçarak ewlendi izlerinide kaybettmiştik fakat bu haber gelince hepimiz şok olduk bu nedenle seni almaya geldim '. Dedi kararlı tonuyla' ama benim annemle babam neden kaçarak ewlensinki işte kafamda bir soru işareti ve gizem
Çoçuklugumdan beri gizem çözmeyi sewerdim içimdeki ses konuştuda konuştu daha sonra soluklandım ve konuşmaya dewam ettim.
'çok saçma bu yalanlarına karnım tok' diyebildim, bana baktı masumca o kadar masum bakıyorduki bakmaya dewam ederse sarılacaktım ona şimdiye kadar nerede kaldın diye ama hayır bunu gururum yemezdi.
'piya bana inan ben senin asla kötülügünü istemem o yüzden ne dersen de seni bu lanet olası yerden alacagım gidecegiz burdan ' bu laf rahatlatmıştı benı ama gururum el vermıyordu çok çaresizdim ne diyecegimi bilmiyordum sesizligimle birlikte agladım agladım o da beni kendine çekti ve onun gögüs kafesinde daha da hızlı agladım hem anne sewgisi hem baba sewgisi okadar çok birinin beni korumasını istiryordumki bu iyi gelmişti.
.........
"piya" ona bakarak "efendim"dedim.
" kıyafetlerini topladınmı? "
" ewet toparladım "
" tamam o zaman bende çıkışını imzaladım oh be artık şu lanet yerden çıkıyoruz" dedi
Bende aglamaklı bi sesle "tamam arkadaşımı görüp gelecegim" dedim.
Koşa koşa görmeye gittim aglayarak o da bana baktı 'noldu piya' dedi.
'Biz gidiyoruz dedim yutkunarak '
O çok şaşırdı fakat bişey diyemeden bir hemşire lafımızı böldü ona yaklaşarak igne yaptı ve oda uyudu hemşire bana döndü bakarak bende hızla koşmaya başladım.
Nefes nefese kalmıştım odama gelince' noldu piya neden nefes nefesesin ' bende sırıtarak' hiçç bu koridorda koşmayı hep hayal etmişimdir 'dedim acıyla tatlıyla gülümseyerek o da' peki'dedi Sırıtarak.
...
arkamda kalan hastaneye bakmıştım. sonra yürüyerek arabanın içine bindim. Oda gaza bastı ve gitti çok hızlı sürüyordu.
sonra bir yerde durdu etrafıma bakıyordum o yer bana çok tanıdık geliyordu orası orası annemle babamın yattıgı yerdi Orası benim karanlığımdı. Öfkeli Öfkeli iken Ona bakmaya başladım' Neden beni getirdin buraya ben onları görmek istemiyorum Beni Yeniden götür hastaneye Ben deliyim Anladın mı Ben senin gibi değilim bana bu acıları yaşatma diye yalvardım '.
O da bana baktı ve' Er yada geç gelecektin buraya piya çünkü biz newyorktan ayrılıyoruz'dedi.
Yutkundum. cewap vermeden arabadan indim onun beni izledigini biliyordum ama ses çıkarmaya niyetim yoktu çok sinir birşeydi bu durum izlenmeyi sewmiyordum.
adımızın oldugu yere dogru yöneldim duraksadım ve diz çoktüm "'buydu dimi kaçarak ewlendiniz hani akrabamız yoktu? Neden söylemediniz ne sakladınız fakat bunlar önemli degil baba sen o adamlara karşı kendini koruyamadın, annemi koruyamadın neden sen güçlü degilmiydin '" yutkundum gücüm kalmamıştı çok agladım gökyüzü karardı ve felaket her agladıgımda bagırdıgımda şiddetleniyordu.' "baba keşke bende sizinle ölseydim bu hale gelmezdim divane oldum sizsiz"'dedim annemin toğragına dokundum elime birşey battı camdı bu ve hiç birşey demeden her iki bilegimide kestim çok kanıyordu fırtına olmuştu hava çok şiddetliydi.
sustum annemin babamın topragına kanımı döktüm ve onların mezarında bayıldım.

GörevHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin