"Siktiğimin Min Yoongi'si!" Jimin elindeki telefonu hırsla sıkarken parmak boğumları bembeyaz olmuştu.
"Lanet piç!" Telefonunu hızla yatağa atıp ellerini saçlarından geçirdi ve odada bir oyana bir bu yana giderek söylenmeye başladı.
"Daha çok istiyormuşmuş! Zannedersin benden hoşlanıyor!" Hırsla bağıran Jimin bir kaç saniye duraksadıktan sonra daha büyük bir çığlık bıraktı odaya.
"Lanet Min Yoongi benden mi hoşlanıyor?!" Onun bağrışlarına daha fazla dayanamayan Jungkook, kafasına gelen telefonunun vurduğu yeri ovaladı.
"Darp raporu alıp seni şikayet edeceğim." Jimin az önce şaşkınlık ile açılan ağzını kapatıp kardeşine baktı.
"SENİN BENİM YATAĞIMDA YATIYOR OLMAN DAHA BÜYÜK BİR SORUN!" Jungkook yatakta kendini doğrultup hyunguna daha iyi baktı. Min Yoongi'nin ondan özel bir video istemesine şaşırmıştı ama daha çok istemesi kesinlikle çok daha şaşırtıcıydı.
"Hyung benim bildiğim Min Yoongi kesinlikle birinden böyle bir şey istemez. Senden etkilendiği çok bariz." Jimin kendini Jungkook'un yanına yüz üstü bıraktıktan sonra derin bir nefes aldı.
"Ne yapmalıyım?" Jungkook, Jimin'nin bu haline gülmek ile yetindi sadece. Onu ilk defa bu kadar kararsız görüyordu.
"Kafana takma. Sadece akışına bırak." Jimin insanların bakışları söz konusu iken hiçbir şeyi akışına bırakmayı düşünmüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
did you notice? ❆ yoonmin✔
FanfictionYoongi görebileceğiniz en iyi kötü yorum yazarıydı.