4.BÖLÜM

62 7 4
                                    

Ceyda'lardan çıkmış yürüyordum. Telefonumu cebimden çıkarıp kulaklıklarımı taktım montumun içinden hırkamı parlaklarımı kapatacak şekilde çektim ve kapşonumu taktım. Saçlarımı yanımda barakıp yürümeye devam ettim.

Şarkının sesini biraz daha açıp sesi daha fazla açarsanız kulağınıza zarar verir cümlesini iptal'e basıp yürümeye devam ettim.

Eve geldiğimde kapıyı açıp kulaklıklarımı şarkıyı sonses açıp şarkı söyleyerek mal mal dans etmeye başladım.

Sonra kendimi yatağa atıp boş boş tavana bakarken telefonum çaldı bu tabiki Almina'ydı.

Almina
-Alo bebek

-Alooooooo bebeeek.

Almina
-Ne oldu neşelisin böyle.

-Yooo bişey olmadı.

Almina
-Hadi be ordan

-Kanka seni özledim.

Almina
-Buna mı neşelisin lan.

-Yok lan seni özledim.

Almina
-Bende seni tabiki.

-Ayyy yerim seni len mk.

Almina
-Ayy altıma sıçcam bay. Bende seni yerim unutma.

-Unutmam hadi sıç sen bay.

Hahahhaha yicem bunu. Neyse işte telefonumdan kerimcam durmaz vur bana açıp bağıra bağıra söylemeye başladım.

4 saat sonra

Alarmın o iğrenç sesiyle malesef o güzel yastığım ve yorganımdan zorlada olsa ayrıldım.

Arkamı dönüp baktığımda ağlıyorlardı benimde gözlerim doldu yatağım ve yorganımı görünce...

Bu kadar duygusal hikaye yeter
! Aklıma geldikçe duygusallaşıyorum.

Dişlerimi fırçalayıp dolabımın karşısına geçtim.

İçinden dizleri yırtık grimsi siyahımsı kotumu giyip üzerine siyah swetişortümü giydim. Tişortümün üzerinde gezegenli desenler vardı.

Saçımı dalgalarındırıp açık bıraktım. Siyah deri ceketimi giyip altına siyah adidaslarımı giyip okul çantamıda alıp okula doğru yürümeye başladım.

Kulaklarımı takip yürümeye devam ettim.

Okula girdiğimde kulaklıklarımdan birini çıkarıp saçımı arkaya savurdum.

Okula biraz erken geldiğim için çok fazla kimse yoktu.

Ama Berat ve Onur milli banklarında oturuyordu.

Bende çantamı bırakıp kendi milli bankımız olan karşılarındaki banka oturup bağdaş kurdum kulaklarımdan sesini biraz daha açarak müzik dinlemeye başladım.

Çok geçmeden Aley'im geldi ve koşarak yanıma oturdu.

Kulaklıklarımdan birini kendi kulağına takarak "ne dinliyosun dertli dertli" dedi bende ona "dj istanbul kanka" diye cevap verdim.

Aley
-Manyak mısın lan sürtük.

-Ya salak.

Çok geçmeden okul merdivenlerinden elleri hırkasının cebinde kopşonunu başına takmış olan Berk indi siyah saçları kopşunundan dışarda uçuşuyordu.

Çok tatlı gözüküyordu...

Sonra yandan bir bakış atarak Berat ve Ozan'nın yanına oturdu.

Arkadaşlar ArasındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin