Aby: I'm like a boss! 😎😎
Zayn: Ce s-a mai întâmplat? Bai frate, vrea omul să doarmă toată ziua, să nu mai stea chiar toată ziua cu ochii pe iubita lui, și deja pierde parcă jumătate din viața ei.
Aby: Nu mai dramatizaaa și tu acum! Ghici cine a luat 4 la sport? Ghici cine a scos cel mai slab timp la alergare!
Zayn: Aby, cum naiba și la sport să iei 4? 😂😂
Aby: Nu mai râde 👊 Tu ai o condiție fizică bună, nu?
Zayn: Ba nuu... Mă subestimezi, am o condiție fizică foarte bună!
Aby: În fine, cum spui tu iubire, eu vreau să-mi dai un anume regim pentru a avea condiția fizică mai bună, și rezistența totodata.
Zayn: Măi, un regim anume nu pot spune că am. Adică beau seara iar dimineața mă trezesc în mahmureală cu o sticlă de cola iar mâncarea e 100% fast-food, dar sală să știi că fac de 3 ori pe săptămână câte și 4 ore cateodata.
Aby: Vreau să facem împreună sală, te roog!
Zayn: Iubire, îți pot spune un sport prin care poți slăbi cel mai mult, și corpul ti-l menții, și rezistența ți-o testezi!
Aby: Daa? Care?
Zayn: Tu, eu, noaptea, la pat! 😂
Aby: Deci mă jur, peste 3 zile cand ne vom vedea, primul impas va fi să te pocnesc! 👊👊
Zayn: 3 zile... Wow, au trecut atât de mult 3 luni, incat mai sunt 3 zile până totul se va termina...
_______________________________
Am un anunț de făcut!
Cine vrea sa concureze la un concurs de ,,Bravo, ai stil!“ poate intra pe contul prietenei mele -_-GEO-_- unde am scris împreună regulamentul si am postat cartea pe contul sau.
Consta în a compune ținute, cautand poze pe internet cu diferite piese vestimentare, le vor posta in cartea ce va trebui obligatoriu sa o posteze pe contul lor, iar noi ca juriu va trebui sa ne imaginam hainele purtate pe corpul manechinului ales(aici aveți posibilitatea de a va alege o vedeta care sa va reprezinte).
Premiul concursului si mai multe detalii vom spune în urmatorul capitol. Daca doriti mai multe detalii si daca sunteti curiosi de o astfel de oferta intrati pe contul -_-GEO-_- și gasiti cartea. Eu voi fi unul dintre jurați.
CITEȘTI
Mesaje anonime
Historia Corta,,Iubito, vei afla, sunt mult mai aproape decât crezi" ,,Îmi spui asta de 3 luni, am încetat să mai cred în tine, în noi" ,,Chiar doreşti să afli cine sunt?! Zi! Chiar vrei? " ,,DA! " ,,Uită-te în spatele tău... " #15 în proză scurtă ➡ 16.10.2016 #1...