Pod postelí

313 13 3
                                    

Mladý chlapec spí ve své posteli, za neobvyklé noci. Jindy je slyšet silný vítr, který bouchá větvemi stromu o zdi domu, ale tuto noc bylo veliké ticho, proto se mladému chlapci lépe usínalo.

Náhle ale slyší zvuky z vedlejšího pokoje, kde spí jeho rodiče. Jsou to opravdu děsivé zvuky, proto zůstává v posteli a za žádnou cenu nevylézá. Je veliká tma a má strach rozsvítit, svou lampičku, která je hned vedle jeho hlavy na nočním stolku. Kouká z postele do škvíry pootevřených dveří svého pokoje na chodbu, kde se náhle rozsvěcí světlo. Mladý chlapec vidí muže jako z nejděsivějších snů. Jde si chodbou a na rameni nese tělo chlapcovi matky a druhou rukou táhne chlapcova otce po podlaze, který za sebou dělá stopu krve.

Chlapec ihned začíná brečet, ale má takový strach, že nevylézá z postele, ale stále v ní zůstává a jako každé dítě, které když má strach, dělá, že spí a nic neviděl a o ničem neví. Chlapec měl zavřené oči, ale stále poslouchal. Slyšel kroky, které šly ze schodů. Chlapec chtěl vstát z postele, ale najednou uslyšel praskání starého dřeva podlahy, která pokrývá celou chodbu. Takže zůstal ve své posteli a stále dělal, že spí.

Náhle opět vidí škvírou muže, který jde po chodbě do pokoje chlapcových rodičů. Poté muž vychází a jde zpátky. Drží v ruce sekeru. Jak jde tak po podlaze, z ničeho nic se ohýbá a rukou sahá do kaluže otcovi krve. Prsty nabírá krev a něco píše na zeď, chlapec přečetl pouze slovo „TY". Chtěl se naklonit z postele, aby to přečetl všechno, ale v tu chvíli se v celém domě zhasíná.

Chlapec nic nevidí, proto zalezl pod postel a rukama si zakrýval ústa, aby nebylo slyšet jeho hlasité, vystrašené dýchaní. Byl už dlouhou dobu pod postelí a kolem sebe měl naprostou tmu. Proto nevěděl, kde ten muž je. Chvíli na to chlapec uslyšel křupnutí podlahy v jeho pokoji. Chlapec ihned věděl, že muž je u něj. Nevěděl co dělat, proto ležel a nedělal žádné zvuky. Přál si, aby ho muž nenašel. Po chvilce cítí dotyk ruky na své noze.

Chlapec ihned vylezl z pod postele a běžel ke dveřím na chodbu. Po stěně nahmatává vypínač, když se mu podaří rozsvítit, hned si všímá celého nápisu na stěně "TY SI MYSLÍŠ, ŽE NEVÍM, ŽE JSI VZHŮRU?". Chlapec má takový strach, že stojí jako přibitý. Za sebou cítí hlasité dýchání. Otočí. Jediné, co vidí je muž rozmachující se sekerou přímo k obličeji chlapce.

HORROR STORIESWhere stories live. Discover now