Byl krásný slunečný den!Šel jsem s mýma kámošema Jamesem a Nickem do školy aniž bych tušil že je to naposled.Přišli jsme s klukama do třídy a sedli si do lavic.Zazvonilo druhé zvonění a do třídy vtrhla rozzuřená paní učitelka Willsonová.Všichni si stoupli a já čekal co se stane.Willsonová začala řvát přes celou třídu:,,Kdo počmáral fixou na klučičích záchodech zeď?!" Všichni stichli pak se přihlásil ten nejhojnější kluk ze třídy a prohlásil:,,Paní učitelko já...'' ani nedopověděl větu a úča mu skočila do řeči.,,Ty?!Jak se opovažuješ!Budeš snad platit barvu na vymalování celých záchodků?!" na to odpověděl:,,Ale paní učitelko já jsem vám chtěl jen říct že jsem zapomněl domácí úkol.,, V tom jsem si uvědomil že ten úkol nemám..,,Sakra!" řekl jsem si v duchu.Úča jen trapně mlčela a pak tichým hláskem řekla:No dobře...Přihlásí se ten kdo ten úkol nemá!"Přihlásilo se 7 lidí.Mezi nimi jsem bohužel byl i já.Po hodině jsem šel na záchod se podívat na tu počmáranou zeď.Lákalo mě k tomu dopsat falešné jméno.Rozhlédl jsem se jestli někdo nejde a začal jsem psát.Najednou se otevřeli dveře a při činu mě přistihl pan učitel Smith.,,Padej do ředitelny chuligáne!" Zařval na mě až jsem se lekl.,,Ale pane učiteli já..." pokoušel jsem se vymluvit. ,,Řeči mě nezajímají!" Odpověděl mi.Došli jsme do ředitelny a Smith hned spustil na říďu:,,Tento chuligán počmáral zeď na klučičích záchodech!"Zařval přes celou místnost.Pan ředitel se koukl na Smitha na mě a pak zase na Smitha a řekl:Dobře děkuji pane Smithe,s chlapcem promluvím sám děkuji vám."Řekl v klídku.Pak na mě spustil:,,Takže Matthias Brown..že?"řekl, ,,Ano pane."odpověděl jsem. ,,Vysvětli mi,proč nebo spíš co,tě donutilo k tomu..počmárat tu zeď?!"řekl naštvaným hlasem. ,,Ale pane já jsem si to jen prohlížel!Neudělal jsem to naschvál jen jsem do toho omylem čmárnul!Přísahám!" snažil jsem se vymluvit. Na výmluvy nemám čas!Do zítra mi na papír napíšeš jaký si měl důvod počmárat tu zeď!A pokud to nebude..Tak budeš vyhozen ze školy!
*Šok* Pokívl jsem a odešel do šatny.Tam na mě čekal Nick. ,,Kde je James?" zeptal jsem se. ,,Spěchal na trénink.." pousmál se Nick. ,,Co si dělal u řídi?" zeptal se mě. ,,Načapal mě na wc Smith a myslí si že jsem to počmáral!" truchu jsem zalhal. ,,A vyhrožuje mi že mě vyhodí.." dodal jsem.Nick se ušklíbl a řekl:,,To bude pohodka!Neboj!,, a já jen doufal že jo.Tak jo!Konec první kapitoly! :3 Ano já vím že zatím nebyla nic moc.Ale nebojte!V další kapitole už se začne něco dít!^^Tak snad se vám to bude líbit a zatím čusák! :3
Vaše Jessinka!^^
ČTEŠ
Láska na první pohled
RomanceDo školy přijde nový kluk jménem Matthias (16) nebude tam nikoho znát...Ale ředitel si ho zavolá do kanclu a říká mu že pověří někoho kdo ho tu provede a vše mu ukáže....Pověřil Jessiku (15) která se do Matthiase na první pohled zamiluje...A Matthia...