,,Já jsem těhotná!" zaječelala Cate. ,,Cože?!A s kym?!" vyděsil jsem se. ,,S tebou hlupáku!" řekla mi. ,,Ne!To ne!Můžeš si za to sama když si do mě nalyla nějakej jed a odtáhla k sobě domů!Půjdu s tebou na potrat a už tě v životě nechci vidět!" zařval jsem na ni co to šlo. ,,Tak...dobře.." rozbrečela se. ,,Po škole ok!?" přikýkla a odešla. ,,Je to pravda...?'' zaslechl jsem opodál. ,,Jessi?Já ona mě otrávila nemůžu za to!" vymlouval jsem se. ,,Hmm tak jo...tak ahoj.." řekla a odešla. ,,Zasraná Cate!'' řekl jsem si v duchu.
*Po škole*
Už na mě čekala Cate. ,,Ahoj jsem ráda že se mnou jdeš..." ,,Nazdar ale já nejsem rád.." prostřídali jsme si názory a šli jsme. ,,Dobrý den." pozdravila nahlas Cate. ,,Dobrý,co byste potřebovali?" ptala se sestřička. ,,Jdu na...p-p-potrat." řekla Cate a začali ji téct slzy ž očí. ,,Tak se na to podíváme..poprosím vás aby jste si lehla,děkuji."
*Po potratu*
,,Uff!" oddychli jsme si oba. ,,Tak ahoj Matthiasy.." loučila se Cate. ,,Prosím tě už na mě nemluv..nazdar..." řekl jsem hnusně a rychlým krokem odešel.Přišel jsem domů a prohlížel FB a najednou jsem uviděl Jessiky profil! *Přidat do přátel* Chvilku jsem čekal a doufal že mi to schválí.
*Žádost schválena* ,,Yes!" zařval jsem přes celej pokoj.Napsal jsem ji.M:Ahoj
J:Co chceš?
M:Chtěl jsem se omluvit..ale moje chyba to fakt není..
J:Hele na výmluvy nemám čas nazdar!,,A jsem v p*či!" řekl jsem a m*dnul hetkou o noťas.Tohle jsem nečekal myslel jsem si že mezi mnou a Jessikou bude něco víc a mezi mnou a Cate bude velká zeď!Ale vypadá to že osud to chce naopak.Ale já to chci tak jak to chci!Osud mi neporučí!
*Ve škole*
Viděl jsem Jassiku a tak jsem toho hned využil!:,,Ahoj" řekl jsem a ona se jen otočila a odešla. ,,Je to špatný." říkal jsem Dennymu (Denny=Můj kámoš) ,,Hele neboj kámo!Uklidní se a vše bude ok!" uklidňoval mě Denny ,,Tak jo snad se to vyřeší..Dneska ji někam pozvu!" řekl jsem a rychle běžel do třídy protože zvonilo.
*Po škole*
Přišel jsem domů a otevřel noťas přihlásil jsem se na FB a napsal jsem Jessice.M:Ahoj nemáš dneska čas?Rád bych tě někam pozval!
,,Sakra proč neodpovídá!"
O 30 min. později.....
,,Konečně!" odepsala mi a já se šel kouknout co,mi odepsala.J:Dneska čas mám...
M:To znamená Ano?
J:Co myslíš?
M:Nevěřím si..takže asi nic.
J:Ach jo..dneska ve tři v parku ok?
M:Ok!Těším se! (Muck)
J:Tak papa (Muck)
,,Yes!Yes!Yes!Odpustila mi!" zařval jsem přes celej pokoj a začal hledat něco na sebe.
*V parku*
,,Čusky!" pozdravil jsem Jessiku,objal ji a dal jsem ji růži. ,,Ahoj..díky moc." pozdravila mě a usmála se.Chytl jsem ji za ruku a šli jsme se projít k rybníčku.Sedli jsme si na lavičku a já jsem ji dal ruku přes rameno. ,,Víš..je mi líto co se stalo..a už od začátku k tobě cítím něco víc než přátelství!" řekl jsem. ,,A co?" zeptala se Jessika
,,Já...."Kobec kapitoly 5.! :D Moc vám děkuji za 71 přečtení a 10☆ jste nejlepší!Určitě čtěte dál! :33
Váše Jessinka!^^
ČTEŠ
Láska na první pohled
RomanceDo školy přijde nový kluk jménem Matthias (16) nebude tam nikoho znát...Ale ředitel si ho zavolá do kanclu a říká mu že pověří někoho kdo ho tu provede a vše mu ukáže....Pověřil Jessiku (15) která se do Matthiase na první pohled zamiluje...A Matthia...