Pirmasis: skausmas.

56 7 4
                                    

 - Objektas R193I paruoštas bandymui, pone, - vyriškas balsas atidavė pagarbą. Žmogus buvo baltame skafandre.

 - Puiku. Pirma išbandykite, kiek daug skausmo ji gali pakelti, toliau ir žiūrėsim, - šaltai atsiliepė vadovas.

 - Tiriamasis objektas R078U neištvėrė blauzdos trupinimo. Bandyti ar ne?

 - Patikrinkite, kaip veiks širdis. Jei bus nors mažumėle geriau - bandykite, - vadovas vyptelėjo. Skafandru vilkintis žmogus linktelėjo ir nuėjo į kitą kambarį, kuriame vykstančius dalykus stebėjo ponas pro stiklą.

Keliais gestais parodęs, ką reikia daryti žmogus nuleido raudoną svirtį ir atsistojo prie kito aparato pamažu sukdamas apvalų mygtuką. Ant operacijos stalo gulėjo balta suknia aprengtas kūnas. Žali plaukai tvarkingai spindėjo žalia spalva. Akys buvo užmerktos. Prie rankų, kojų ir galvos buvo prijungta įvairių laidų ir čiuptuvų.

Iš pradžių neįvyko nieko, ekranas rodė nestipriai besikeičiančius kūno rodmenis, tačiau žmogusu su skafandru vis suko ir suko mygtuką. Kūnas pradėjo silpnai virpėti. Virpėjimas nesiliovė, vis stiprėjo. Baltos rankos, tampomos nepakeliamo skausmo tampėsi ant stalo, tačiau kūnas negalėjo pasikelti. Rodmenys šokinėjo ekrane ir blaškėsi it pašėlusios, tačiau krūvio žmogus nebestiprino.

Vadas sukando dantis ir spustelėjo garsiakalbio mygtuką.

 - Tęsiame bandymą.

Skafandru vilkintis žmogus linktelėjo ir padidino įtampą. Palengva, mėgaudamasis žaliaplaukės kančia. Kažkur už nugaros pokštelėjo vienas laidas, neatlaikęs patirto krūvio, rodmenys ekrane kaip išprotėję kratėsi. Vadas linktelėjo.

Vienas pasukimas. Mažytė dalelė. 

Nutrūko.

Kambaryje įsivyravo tyla. Rodmenys nerodė nieko, kūnas gulėjo suglebęs. Vado kumščiai susigniaužė.

O tuomet jos vokai pakilo. Ekrane sužibo šviesa ir ėmė rodyti tolygų organizmo ritmą.

Kadais buvusios spalvotos akys dabar aptrauktos balta migla žvelgė priešais save. Rainelė it baltas mėnulis smigo tiesiai į skliautuotas lubas.

Skafandru vilkintis žmogus priėjo arčiau ir žibintuvėliu pašvietė į akis, tuomet patikrino pulsą. Apsisukęs jis greit nuskubėjo į kambarėlį, kur laukė vadas.

 - Objektas R193I ištvėrė bandymą. Tiriamojo objekto už skausmą atsakingos dalelės ištrintos.

Vadovas patenkintas sunėrė pirštus.

 - Puiku. Veskit ją į kamerą.

Neverk dėl prarastos mirtiesWhere stories live. Discover now