Capitolul II

33 1 0
                                    

Capitolul II ~ Importanta mea

Acum e momentul sa va spun cu ce ma ocup...

Pai , pe scurt , ma ocup cu investigarea locurilor misterioase si lucrez pentru MAE.

MAE - Misterious Anyway , Everywhere 

Aceasta este o companie secreta cu mai multe informatii despre mistere si lucruri inexplicabile decat FBI. 

De ce cu ajutorul Jessicai fac parte din aceasta organizatie ? Pentru ca ea a fost prima data recrutata , printr-un mail , dar ea a spus ca nu e pe gustul ei acest lucru dar stie pe cineva caruia ii plac misterele. Si de aici pana la mine nu a fost prea mult...

Christian nu stie nimic deocamdata , dar ii voi spune cand va fii momentul...

Acum investighez un loc numit The secret Garden.

Ciudat e locul unde e aceasta gradina . Se afla sub un pom dintr-un cimitir..

Da , ati auzit bine , am zis sub! Este un mecanism secret la un pom de acolo... trebuie sa stai pe o piatra si sa tragi de o creanga in acelasi timp si se deschide sub picioarele tale un drum cu cateva scari care duc intr-un sfarsit la o poarta pe care e o placuta cu numele locului.

Nu ma intrebati cum cei de la organizatie au aflat de acest loc , ca nu stiu sa va raspund .

Cand cobori pe scarite , se inchide singur drumul pe unde ai intrat si se aprind cateva felinare vechi ce dau o lumina gri...

E o liniste de ... mormant acolo .

|To be Continued|

A teenager storyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum