Capitolul VI

18 2 1
                                    

Caspitolul VI ~ Pianul groazei

Pianul se aude ritmatic si nu prea tare , dar pe Amalia , acest lucru o sperie si mai tare. Se gandi sa sune pe cineva dar isi aminti ca nu are telefonul la ea.

- Bine , Amalia , e singurul lucru pe care-l mai poti face in acest moment...

Spunand aceste lucruri , stranse buzele in dinti si incepuse sa se indeptre spre scari.

Incet , incet , trecu si pe langa usa din care se prelinse umbra si se inchise usa , dar incerca sa nu priveasca in partea aceea.

Incet , incet ajunse la drepte.

Incet , incet incepu sa urce.

Una , doua , sapte , noua ...

-Aaah... Ouch! Asta a durut

Cand pasi pe a noua dreapta , aceasta se rupse si ii cazu piciorul in ea , zgariindu-se.

-O , hai , asta mai trebuia acum . Ih ! 

Incerca sa traga piciorul dar nu putu. Mai forta odata ... in zadar. Nici a treia oara nu reusi.

Dar cu o ultima sfortare isi scoase piciorul si cazu .

Urca o scara in spirala formata din doua randuri. Terminase primul rand. Acum trebuia sa se intoarca si sa-l inceapa pe al doilea.

Acolo jos , unde a cazut , incepu sa simte o mica usturime sub genunchi. se uita acolo. Sangereaza.

-Nu conteaza aceasta zgarietura , trebuie sa continui daca vreau sa scap cu viata.

Dar rana era mult mai grava decat crezuse ea , si in curand imi veti da dreptate.

Pianul se auze din ce in ce mai tare si fata noastra reusi in cele din urma sa ajunga la etajul cu pricina. 

Speriata , incepu sa dea ocol pianului in cautare vreunui indiciu. Nu gasi nimic dar facu o poza. Poza o puteti admirai si voi.

Va intrebati cumva cum a facut poza daca nu avea telefonul ? Pai , sa nu uitam ca ea a fost trimisa aici sa cerceteze locul . Ce fel de cercetare e aceea fara aparat foto , nu ?

In cele din urma , pianul se opri brusc cu un acord lung.

Amalia cerceta pianul dar nu avu curaj sa apese nicio clapa. 

Se uita la partitura. Melodia de pe partitura era exact cea cantata.

Privi prin camera. Observa un tablou cu un om elegant si ciudat intr-un fel. Din pacate nu puteti vedea o fotografie cu el deoarece poza facuta de Amalia tabloului a disparut intr-un mod misterios.

-Hmm.... Brook Kato , fundator al conacului.

Asta citise ea pe placuta aflata sub tablou.

Dar atentia ii fu intrerupta de fereastra din camera care se sparse....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 23, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

A teenager storyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum