Capitolul V

22 0 0
                                    

Capitolul V ~ Secheestrata 

- Calm Amalia , calm ... Vei scapa cu viata de aici...sper...

- Oh , Doamne ce-i aia ?

In acel moment o umbra se prelinse din camera de unde e usa deschisa...Era o pelerina cu franjuri jos , o creatura cu gheare si avea mainile deschise ca si cum ar vrea sa ia in brate pe cineva...

- Nu! De ce eu! De ce ?? Sper ca acesta sa fie acea parte din povesti in care personajul se sperie degeaba , personajul rau fiind de fapt cineva cunoscut...Dar nu .. Nu e !

Amalia incepu sa planga. Mai forta de cateva ori jusa dar in zadar. Se puse in genunchi si incepu sa-si accepte soarta.

- Poate ca intr-o zi imi va gasi cineva trupul aici ... Sper macar sa nu fiu ingropata in acest cimitir.

In acest timp ubra ajunse in pragul usii. Se opri , intoarse capul acoperit cu gluga in spate , de parca ar fi auzit ceva si disparu imediat. Se auzi un sunet ca de geam spart si se inchise usa. Amaliia isi ridica obrajii inlacrimati si vazu ca umbra disparuse , insa nu zambi. Se ridica si incerca din nou usa , fara rezultat.

Se facu liniste. Da , liniste , dar una periculoasa...de mormant.

-Si acum ce sa fac ? Spune-mi ! Ce vrei de la mine ! 

Dupa un moment de pauza Amalia isi raspunse singura:

-Pff..am ajuns sa vorbesc singura! Ce caut eu aici de fapt ? Ce caut aici , cand ar fi trebuit sa fiu in turnul Eiffel , savurand un croissant si admirand privelistea mirifica a Parisului ? De ce eu...

Dar nu avu timp sa-si termine fraza caci se auzi o melodie de la etaj. 

- E un pian ! Dar .. cum ?

A teenager storyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum