Öncelikle eğer bu kitabı okuyorsanız hepinize teşekkür ederim. Tanıtımda da söylediğim gibi bu benim ilk kitabım. O yüzden bazı yerleri klışe gelebilir. Bunun
için özür dilerim şimdiden.
Bu arada medya Buse.***************
Aslında cumartesi günleri alarm kurmayı sevmem. Ama bugün kurmam gerekiyordu. Çünkü bugün mezuniyet balosu vardı. Ve ben kaç haftadır bu günü bekliyorum. Annem
aşşağıdan beni çağırıyordu."Busenur! Hadi kızım. Bak Ceyda da geldi, seni bekliyor."
"Tamam anne " diye seslendim.
Hemen üzerime kot bir pantolon geçirdim ve aşşağı indim. Aşşağı indiğimde ise annemleri masaya oturmuş beni beklerken buldum. Yanlarına gidip masaya oturdum.
"Hepinize günaydın" dedim
"Günaydın" dediler aynı anda.
"Buse ben de Yeşim teyzeye bugün yapacaklarımızı anlatıyordum"
"Ne yapacağız ki bugün"
"Ben her şeyi ayarladım. Bak şimdi. Hani bizim bu lisenin mezuniyeti var ya hani. Biz ordan erken çıkarız ve çarşıya çıkıp biraz alış-veriş yaparız. Ha ne dersin."
"Annem izin verirse neden olmasın" deyip anneme baktım.
"Isterseniz çıkarsınız. Ama geç gelmek yok. Babanı fazla oyalayamam."
"Tamam. O kadar da geç gelmeyiz değil mi" diye sordum cevabından korkarak. Ceyda alış-veriş meraklısı bir kızdı. Ve bir girdiği mağazadan en az bir saat çıkmazdı."Bilemiyorum" dedi yüzündeki sırıtışla. Daha fazla konuşmadan yemeğimizi yedik.
Bizi bugün annem bırakacakmış. Tamam dekik bizde. Oraya kadar hiç yürüyemem.
Arabaya bindik ve sessiz bir yolculuğun ardından balonun yapılacağı salano gelmiştik bile. Müzik sesi dışarı taşıyordu. Müzik sesesini çok açacağımızı bildiklerinden hocalar okulda yapmamıza izin vermemişlerdi. Içeri girdiğimizde gözlerim Emre'yi aradı.Emre bizim okulumuzdan kardeşim diyebileceğim birisi. Bizi aslında emre alacaktı evden ama annem onu sabah aramış ve" Kızları ben bırakacağım. Sen direk baloya demişti."
O sırada arkamdan omzzuma bir el dokununca sıçrayıp arkamı döndüm. Ve Emre'nin gülümseyen yüzünü görüp bende gülümsedim.
"Hadi bakalım ilk dansın benden"dedikten sonra beni dans edelerin olduğu yere doğru sürüklemeye başladı.
*************
Hepinize çok teşekkür ederim eğer okuyorsanız. Bu arada tabletten yazıyorum o yüzden yazım hataları olabilir. Affedin artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay ve bayan ukala
RandomMerhaba arkadaşlar bu benim ilk ve şuanlık tek kitabım.Ben bu kitabı yazarken eğleneceğimi düşünüyorum ve sizi de eğlendireceğimi düşünüyorum. Eğer okursanız sevinirim.