Reggel egy borzalmas zajra keltem,ami a telefonomból szűrődött ki.Ideje iskolába menni.Nagyon nehezen kikeltam az ágyból és levánszorogtam a fűrdőbe, majd előkaptam egy farmert és egy pólót, miután felőltőztem kimentem a szobámból.A szüleim már elmentek dolgozni,de nm voltam teljesen egyedul itthon,mert Sara is a házban tartozkodott és már várta hogy elkészüljek.Felhúztam a cipőm és indulhattunk is .
Az iskola kapujába Sara bement, én Lukeot vártam aki a legjobb barátom.Nemsokára meg is érkezett.-Szia Luke már azt hittem,hogy eltévedtél - förmedtem rá, és elindultam befele a suliba.
-Jaj Hanna várj már - kiált utánam, lelassitottam így utolért és odahajolt a fülemhez.
-Szünetbe várlak a raktár előtt.....ne késs! - súgta a fülembe, majd egy mosoly kiséretében bement a suliba.
Hat igen Luke és én már régota nagyon jo barátok vagyunk, viszont mikor kilencedikes voltam és ő egy buliból kisért haza.Mindketten nagyon sokat ittunk és akkor fekűdtűnk le eloszor,és azóta majdnem minden nap szexelünk.De ezt senki sem tudja még Sara, akibe teljesen megbízom.De mindenkinek vannak titkai nem?
A csengő hallatára lettem figyelmes és gyors léptekkel haladtam fel a terembe, ahol leűltem Emily melle.Vele már kiskóróm óta jóba vagyok.-Hol voltál eddig? - kérdezte
-Csak Lukeot vártam - feleltem izgatottan,még el sem kezdődőtt az ora én már azt vártam,hogy vége legyen.
-Ha te mondod akkor bíztos - nézett rám mind aki tudja, hogy van valami amit nem mondok el.
Mind a ketten az ajto felé forditottuk a fejünket mert belépett Mr. Gibson. Egész órán Luke járt a fejemben. Mikor kicsengettek rohantam a raktárhoz, ahol már várt rám az említett szemely.
-Na végre - hangzott el a szájából és a farzsebéhez nyúlt és elővett egy kulcsot majd azonnal elforditotta a zárban.
-Neked meg honnan van kulcsod? - érdeklődten és beléptem az ajtón.
-Az elgyen az én titkom - válaszolta és bezárta az ajtót.
Azonnal nekem támadt és mély csókcsatába kezdtűnk.Levette a pólóm és a földre dobta,én ugyanígy cselekedtem és a pólója az enyém mellett kötött ki.A nadragjához nyúltam és kikapcsoltam az övét majd letoltam azt.Már láttam keményedő férfiasságát, ami engem is beindított. Luke megfogta a derekam és egy asztalra ültetett majd kikapcsolta a melltartóm és egy mozdulattal leszedte rólam, a nadrágomtól is megszabaditott ,majd kezét a melleimre tette és a szemembe nézett:
-Olyan gyönyörű vagy - ezek a szavak hagyták el a száját ,majd megcsókólt. Kezemel a boxeréhez nyúltam és elkezdtem lefele tolni azt.Majd miután megszabadítottam tőle rámarkoltam kemény farkára és le-fel mozgattam a kezem.Száját résnyire nyitotta, fejét pedig hátra vetette.Láttam rajta, hogy élvezi, viszont tekintetét rám szegezte .
-Ha nem lehetek azonnal benned szét fogok robbanni a kezedben - erre a mondatára elvettem kezem a farkáról. Luke azonnal lerántotta a bugyimat és egy pillanat alatt megéreztem hatalmas farkát magambann.Örűlt tempóban kezdett el mozog.A kis helyiségben nem lehetett mást hallani ,csak a nyögéseinket.Luke megcsókolt hogy valamennyire tompitsa a nyögéseket, nehogy meghalják, de ez nem nagyon ment neki.Minden egyes lökésével egyre közelebb kerültem a csúcshoz.Nemsokára egyszerre mentünk el, mél lökött párat aztán kihúzta magát belőlem. Luke elkezdett öltözni ,de én még mindig az asztalon ültem és néztem őt. Lehet hogy ez már nem csak baráti szex hanem annál több?
********************
Hát itt az első rész. Ha tetszett kérlek csillagozzatok. Nemsokára lesz következő rész is .
YOU ARE READING
Just friends [L.H] +18
FanfictionNéha a barátság nem csak sima brátság.Ezt Amy és Luke bebizonyítja. Néhol +18- os részek is találhatóak.