"Lehet hogy ez már nem csak baráti szex hanem annál több?"
- Hanna.....haho.....Hanna - Luke szavai téritettek vissza a jelenbe. - Min gondolkozol? - kérdezte
-Semmin csak elbambúltam - zártam le ennyivel.De neki ez nem volt elég.
- Figyelj ha van valami baj nekem elmondhatod - simogatta meg az arcom.Olyan jol esett az érintese.
- Tényleg nincs semmi.......csak vissza kell menni orára - válaszoltam és gyorsan elkezdtem öltözni.
- Oké....akkor menjűnk.
Luke kinyitotta az ajtót és kinézett rajta.Már be volt csengetve de biztosra akart lenni abba, hogy nincs senki a folyósón.
- Nincs kinn senki....gyere - fogta meg a kezem és kihúzott a raktárból, majd bezárta s mentünk orara.
*****************
Miután az egész orámnak vége volt Saraval együtt mentünk haza. Láttam rajta, hogy valamit meg akar kerdezni. Elég kivancsi voltam ahoz hogy ne tegyem fel a kérdést.
- Sara mi a baj?....Mióta elindultunk haza egy szót sem szolsz.- kis habozás utan megszólalt.
- Figyelj nekem mindent elmondhatsz.Tudom hogy van valami amit titkolsz előlem - mondta s bennem megfagyott a levegő.
- Nincs semmi ,ha lenne elmondanam - olyan hatarozottan mondtam, de mégse hitte el.
- Nem hiszek neked - láttam rajta ,hogy csalodott bennem ,de ezt akkor sem mondhatom el neki.Legalábbis addig nem amig Luke-al nem beszelem meg.
Amint beértünk a bejárati ajtón Sara felsietett a szobájába. Gondolkodtam egy kicsit s arra jutottam ,hogy át kell hivjam Luke-ot,hogy beszéljem meg vele ezt az egészet. Fel is hivtam:
- Szia bébi....mar is hiányoztam???-tette fel a kerdést amint beleszolt a telefonba.
- Át tudnal jönni, fontos lenne - tértem a lényegre.
- Persze....máris ott vagyok.- válaszolta s letette.
Nemsokára a csengő hangjára lettem figyelmes, de mire leértem, hogy kinyissam Sara már megtette.
- Szia Luke - köszöntöttem.
- Szia - felelte.
- Gyete fel a szobamba - mondtam de közbe Sara arcát figyeltem, aki furcsan figyelt engem majd Luke-ot.
- Oké - s elindultunk a szobámba.
Amint becsuktam az ajót Luke egyből megcsókólt. Nagyon nehezen tudtam leállitani, mert nagyon kivanom,minden egyes alkalommal jobban s jobban.
- Luke álj le - mondtam s közbe eltaszítottam magamtól.
- Bébi tudom,hogy akarod - s ujra a számra tapadt.
Most nem ellenkeztem....hagytam, mert az igazság az ,hogy én is akartam, minden egyes porcikám őt akarta.
Lassan vette le a polóm, majd a melltartom, addig én a nadrágjával bajlódtam.Nemsokára mind a kettőnkről lekerűlt az összes ruha.....Nem érdekelt semmi csak hogy végre megint érezhessem. Gondolatomból Luke ébresztett fel amikor az ölébe kapott és az agyhoz ment velem. Ovatosan letett,majd a labamközé férközött. Apró csókokkal hintete be a testem minden egyes részet. Majd egy egyszerű mozdúlattal ránkhúzta a takarót.
Pillanatokon belűl megéreztem a farkát, ami nagyon jól esett. Luke elkezdett mozogni én meg egyre nagyobbakat sóhajtottam. Egyre vadabb tempót vett fel ami nagyon tetszett.Lépteket hallottam, de már nem volt időm semmit se tenni ,mert Sara már be is nyitott.
- Jézusom - csak ennyit mondott s kirohant.
YOU ARE READING
Just friends [L.H] +18
FanfictionNéha a barátság nem csak sima brátság.Ezt Amy és Luke bebizonyítja. Néhol +18- os részek is találhatóak.