4. rész

1K 13 0
                                    

                                     ”- De ha már a pasiknal tartunk akkor mondanok kell valamit - kezdett bele a mondanivalojába én meg vártam hogy mit akar velem megosztani.”

- Sara csak nem egy pasi van a dologba? - kérdeztem

- De..igen - válaszolta boldogan

- És mióta?

- Egy hete ismertem meg azon a bulin amin voltunk ,lehet ,hogy azt mondod hogy nagyon hülye vagyok de azóta minden nap beszélunk és azt hiszem ,hogy szeretem. - mesélte boldogan.

-Sara ez csodálatos……s milyen hogy néz ki? - támadtam le a kérdéseimmel.

- Calum Hood a neve és van egy csomó haverja ,majd bemutatlak nekik - csak néztem ahogy a testvérem áradozik Calumról ,szivesen megismerném kivancsi vagyok ki csavarta el ennyire Sara fejét.

- És a barátai  jofejek?

- Van egy Ashton nevű srác aki elég szimpatikus ,hozzád illik -  magyarázta boldogan.

- De ott van Luke és - nem hagyta ,hogy befejezzem.

- Szereted ?? - tette fel azt a kérdést amitől mindig is féltem.Igazából sokkal többet érzek iránta mint barátság,de ezt nem mertem még Lukenak sem bevallani, mert féltem attol hogy ő nem igy érez.
Gondolataimból Sara hangja téritett vissza a  valóságba.

- Ha ennyire gondolkozol rajta akkor biztos ,hogy többet érzel iránta mint sima baratság igaz? - kérdezte. Annyira utálom ,hogy mindig tudja mire gondolok ,talán ez azért van mert az ikertestvérem ??

- Igen szeretem..de félek megmondani neki ,mi van ha  tönkreteszem a barátságunkat ??- tettem fel a kérdést félve.

- Hanna..az istenért…. te nem veszed észre ,hogy annak a barátságnak ami közted és Luke között volt annak annyi - felelte rezzenéstelen arcal.

- Ezt ,hogy érted ?

- Szerinted, hogy ?…..én nem tudom ,hogy mióta van ez köztetek de attól a pillanattól kezdve ,hogy először lefeküdtél vele a barátságotoknak annyi.

- Igazad van ,nem kellett volna lefekűgyek vele.

- Félreérted ,én nem ezt mondtam…Luke szeret téged - mondta határozottan.

- Ezt meg honnan veszed? - kérdeztem rá

- Amikor rádnéz valahogy más lesz..…. - kezdett bele de megakadt. -  megváltozik -  fejezte be mondandoját.

- Eddig nem vettem észre - lehet ,hogy Saranak igaza van és Luke szeret engem?  Egy dolog biztos meg kell vele beszélnem a dolgainkat.

- Na gyere készűlödjűnk ,mert ma este bemutatlak a fiúknak. - lelkesedett Sara . Öszintén semmi kedvem nem volt ma elmenni itthonról. De ha  nem megyek akkor csak kattog majd az agyam Lukeon és magamon.

- Oké mennyünk - álltam fel és mind a ketten az emelet irányába vettük az irányt.

*******************************
Meghoztam a negyedik részt ,remélem tetszik.

Just friends [L.H] +18Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon