Koç michael;
-Acile varıldığında jacob un bilinci kapalıydı.Şu anda doktorlar bir bilgi vermediler! Bizde bekliyoruz. Siz ne zaman gelirsiniz."
Bay Johnson;
-2 Saate uçağım iner.şimdi telefonumu kapatıyorum uçağa binicem."
-Tamam by. Johnson.
Dr;
-Hasta yakını kim?
+Ben koç uyum babası 2 saate burada olacak .
-Hastanın acil ameliyata alınması gerekiyor. Yakınının onay vermesi gerekiyor.
+Babası şimdi uçağa bindi ,buraya
2 saate geleceğini belirtti. Telefonu şu an kapalı, ne yapmamız lazım !
-Onay verilmemiş ameliyata alamıyoruz fakat acil durum olduğu için ameliyata sizin onayınızla alalım.
+Tamam . Siz ameliyatı yapın ben gereken yeri imzalarım.
🕛2 SAAT SONRA🕑
+Oğlum nasıl?
-Daha ameliyat bitmedi by johnson.
+Ne ameliyatında şu anda?
-Beyin ameliyatında şu anda efendim.
+Bu nasıl oldu?
-Arkadaşıyla aralarında tartışma yaşanmış banyoda düşüp başını vurmuş.
+Kim yaptı bunu bana hemen kim olduğunu söyleyin! Onu elime geçirirsem oğluma ne yaptıysa onada aynısını yapacağım!(Korumalara dönerek)Bana hemen o çocuğu bulun!!!
-Lütfen sakin olun efendim polise bildirdik polis onu arıyor.
+Polis mi?
-Evet polis neden ki?
+Onu polise bırakacağımımı sanıyorsunuz!!
-Ama efendim.
+Susun!Artı siz gerekeni yaptınız teşekkürler koç michael, bundan sonrası benim meselem.
(Amelyathanenin kapısı açılır ve doktor dışarı çıkar.)
Dr;
-Hastanın yakını kim?
+Ben babasıyım oğlumun durumu nedir?
-Oğlunuz buraya getirildiğinde ağır bir beyin travması geçiriyordu , beyin kanaması nedeniyle onu acil ameliyata aldık, kanamayı durdurduk fakat başka sorunlar mevcut bu nedenle uyanmadan bunları tespit edemeyiz.
+Nasıl başka sorunlar!!!
-Bunu şu an söylemek zor. Oğlunuzun uyanmasını bekleyeceğiz, şimdi yoğun bakıma alıyoruz ,ne zaman uyanacağını bilmiyoruz bekleyip göreceğiz, şimdi lütfen sakin olun.
+Nasıl sakin olabilirim ya uyanmassa?