Část-1

24 2 0
                                    

Je ráno a mě vzbudil můj nepřítel budík.S nechutí jsem vstala a šla jsem do koupelny se učesat a vyčistit si zuby.Pak jsem šla dolů se najíst.Vytahla jsem z lednice jogurt a ovoce sedla jsem si ke stolu a začal jsem hrát hru Hayday.Máma ještě spala tak jsem jí napsala lísteček že jsem šla do školy.

Když jsem se courala po náměstí tak na mě zakřičela moje nejlepší kamarádka Meg.,,Ach jo mě se nechce do školy" řekla Meg.Mě taky ne je to hrůza a navíc ta kráva Evelin.,,Jo to máš pravdu ona zase bude otravovat s tou svojí přiblblou partičkou."Jo to máš pravdu.

Do třídy jsme dorazili těsně před zvoněním.Ještě že jsme ještě nešli do týdne pekárny jinak by jsme to nestihly" řekla Meg.No to by nás Kovaříková zabila.Zazvonilo a Kovaříková přišla do třídy a zařvala ať jsme s ticha jestli nechceme poznámku.

Škola mi utekla docela rychle.Po škole jsem volala Erikovi (mámy přítel) jestli mě nemůže vyzvednout. Dlouho to vyzvánělo a pak jsem to típla. Tak jsem musela zase domů pěšky.Cestou jsem šla nakoupit.Vešla jsem do obchodu a šla jsem si pro zmrzlinu a narazila jsem na mraženou pizzu no a to bych nebila já abych si jí nekoupila.Takže jsem si koupila jahodovou zmrzlinu a pizzu.

Když jsem přišla domu tak jsem si nabrala půlku zmrzliny a pizzu jsem dala do mrazáku. Šla jsem do pokoje a pustila jsem si na plný pecky písničky.Začala jsem skákat po pokoji zpívat si ty písničky.Najednou se rozrazily dveře a v nich vysmátá máma.Máma se mnou začala skákat po pokoji se mnou za chvíli přišel Erik a začal se smát když nás viděl skoro se tam válel po zemi.

Večer jsem si pustila na megbooku film.A pak jsem si psala s Meg a potom jsem usla.

Ráno mě vzbudil můj otravný budík.
Vstala jsem šla jsem ke schodům a zakopla jsem a skutálela jsem se až dolů.Přiběhla ke mě máma a ptala se mě jestli jsem v pohodě.Řekla mi ať se postavím.Tak jsem se postavila a spadla jsem máma mi řekla že jedeme do nemocnice.

V nemocnici jsme čekali asi půl hodiny a potom mě zavolali vešli jsme dovnitř a tam seděl Erik.Ahoj Eriku řekla máma a já se posadila.Máma vše Erikovi vysvětlila a pak mi dal ortézu. Pak mě máma hodila domu a jela do práce.Lehla jsem si do postele a pustila jsem si film.Jakmile jsem si k tomu lehla tak jsem usnula.

Vzbudila jsem se v šest večer.Zavolala jsem na mámu aby mi udělala něco k jídlu.Máma mi donesla lívance s borůvkama.

,No ne já jsem v království "pomyslela jsem si.

Hned jsem se do toho pustila.Jak jsem to snědla tak někdo zaklepal.Dále řekla jsem do pokoje přišla Meg.,,Čau ty ulejvačko co ti je?Nesu ti úkoly.
Odkryla jsem deku a ukázala jí nohu.
,,Aha už chápu."Ještě jsme si chvíli povídali a pak šla Meg dolů.

Pokusila jsem se dojít ke stolu abych si mohla napsat úkoly.Nějak jsem se ta dobelhala a začala jsem psát.Když jsem měla skoro všechno napsaný tak jsem zjistila že mám udělat projekt na deštné pralesy.Dobelhala jsem se do máminy pracovny aby jsem si to vytiskla.Pak jsem se vrátila a začala jsem psát.Když jsem chtěla začít lepit tak jsem nemohla najít lepidlo.Když jsem pro hledala celý stůl tak jsem ho našla po penále. Potom jsem se vrátila do postele a psala si s Meg.

(L=Larisa,M=Meg)

L:Čau
M:Čus,jdeš zítra do školy?
L:Ne
M:Co budeš dělat?
L:Nevím
M:Jdu spát
L:Tak čau

Ahoj lidi tak máme tu první kapitolu doufám že se vám líbila
Vaše elinka42

Larisa Kde žijí příběhy. Začni objevovat