Pořád na něj musím myslet.Přitom jsem na něj naštvaná.Utekl z oslavy a já na něj nemám být naštvaná? Jako kde žije???Je to divný ale nesmím na něj myslet.
Přestaň na néjaké myslet Lariso..Notak
Už mě to štve no jdu spát zítra jdu do školy.
Ráno jsem se vzbudila a šla jsem se obléct atd..Pak jsem šla dolů vzala jsem si svačinu a vyrazila jsem.
Když jsem přišla do školy tak jsem šla je skříňce.Když jsem jí odemknula tak na mě vypadla nějaká obálka. Otevřela jsem jí a vyndala papír a začala jsem číst.Šla jsem do třídy.Po cestě jsem ho potkala rychle jsem ho obešla a běžela do třídy.
Když jsem přišla domu tak jsem se svalila do postele a usnula jsem. Probudila jsem se až ráno.
Hned jsem se šla umýt.Ve sprše jsem přemýšlela o Denisovi.Ve sprše se nejlépe přemýšlí.Rozhodla jsem se že to nechám náhodě a nějak to prostě dopadne.
Laris,moc se omlouvám ze jsem tě nezachránil před tvým otcem na tvoji oslavě.Jsem srab vím ale tvůj táta je svalnatý a tak,takže jsem dostal strach
Denis
Když jsem si to přečetla tak se mi chtělo brečet.Nevedela jsem co si mám myslet.Zmackala jsem ten papír a za hodila jsem ho na zem.Sla jsem do třídy ale bohužel jsem ho potkal tak jsem přidala do kroku a už jsem byla ve třídě.
Když jsem přišla domu tak jsem sebou flákla na postel a usla jsem.
Vzbudila jsem se až ráno.Hned jsem se šla do sprchy ve sprše se nejlépe přemýšlí.Samozdřejmě jsem přemýšlela o Denisovi.Rozhodla jsem se že to nechám náhodě.
Ahoj lidi tak je tu nová kapitola. Omlouvám se že dlouho žádná nebyla.V médiích je moje oblíbena písnička.Snad se vám tato kapitola bude líbit.
Elinka42
ČTEŠ
Larisa
ActionLarise 13.leté dívce její máma oznámí že se budou stěhovat.Larise změní tahle událost celý život.Potká kluka jménem Denis a zamiluje se do něho.Jak to dopadne zamiluje se Denis do ní?